تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 8:26
کد خبر : 150119

ترابی و اورونوف ؛ دو ستاره اصلی پرسپولیس برای دربی

ترابی و اورونوف ؛ دو ستاره اصلی پرسپولیس برای دربی

آرمان شرق-گروه ورزش:ترابی و اورونوف دو بازیکن غیرقابل پیش‌بینی پرسپولیس هستند که با خلاقیت و تکنیک بالای خود می‌توانند در هر مسابقه حتی دربی اختلاف ایجاد کنند و ضمن بالا بردن کیفیت تیم در فاز تهاجمی باعث موفقیت در بازی بزرگ پیش‌رو شوند.در فوتبال روز دنیا معمولاً بازیکنانی با این خصوصیت دردانه‌های تیم‌شان به حساب می‌آیند چراکه غیرقابل پیش‌بینی هستند و در سخت‌ترین شرایط می‌توانند اختلاف ایجاد کنند. حالا پرسپولیس دو تا از آنها را دارد که در دربی می‌توانند دلگرمی اوسمار و هواداران باشند

ترابی و اورونوف ؛ دو ستاره اصلی پرسپولیس برای دربی

دو ستاره اصلی پرسپولیس برای دربی

 “ورزش سه”- ترابی و اورونوف دو بازیکن غیرقابل پیش‌بینی پرسپولیس هستند که با خلاقیت و تکنیک بالای خود می‌توانند در هر مسابقه حتی دربی اختلاف ایجاد کنند و ضمن بالا بردن کیفیت تیم در فاز تهاجمی باعث موفقیت در بازی بزرگ پیش‌رو شوند.
در فوتبال روز دنیا معمولاً بازیکنانی با این خصوصیت دردانه‌های تیم‌شان به حساب می‌آیند چراکه غیرقابل پیش‌بینی هستند و در سخت‌ترین شرایط می‌توانند اختلاف ایجاد کنند. حالا پرسپولیس دو تا از آنها را دارد که در دربی می‌توانند دلگرمی اوسمار و هواداران باشند چرا که اگر این دو بازیکن به لحاظ ذهنی و روانی آماده باشند یارگیری با آنها هم فایده‌ای برای حریف نخواهد داشت و در نهایت کار خودشان را می‌کنند و می‌توانند تأثیرگذار باشند.
برای آنهایی که عصر جمعه گذشته در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و دیدار با فولاد را از نزدیک دیدند حلاوت برد بزرگ در آستانه دربی یک طرف ماجرا بود و لذت بردن از نمایش تیم هجومی‌شان در طرف دیگر. پرسپولیس با تغییراتی که در سبک بازی‌اش طی هفته‌های اخیر داشته سریع‌تر و شدیدتر حمله می‌کند و با خلق موقعیت‌های گل بیشتر نسبت به نیم فصل اول آمار امید به گل هم در این تیم بالاتر رفته است تا همه هواداران انتقادات‌شان را از اوسمار ویرا پس بگیرند و از او تمجید کنند.

اما با قاطعیت می‌توان گفت درخشش مهدی ترابی و اوستون اورونوف دو وینگر راست و چپ پرسپولیس در این نمایش‌های هیجان‌انگیز و پیروزی‌های به دست آمده نقشی پررنگ داشته است.

بعد از این مسابقه هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی فیلم حرکات تکنیکی و جذاب اورونوف را در صفحات مجازی دست به دست می‌چرخانند و همان جا در یکی از لحظاتی که او با مانوری تماشایی توپ را از بین پاهای بازیکن فولاد عبور می‌دهد، مشخص می‌شود آنها چقدر از تماشای نمایش این بازیکن لذت می‌برند و چطور از جایشان برمی‌خیزند و خوشحالی می‌کنند.
اورونوف همان بازیکنی بود که پرسپولیس می‌خواست. وینگری که گره از کار تهاجمی تیم بگشاید و با تکنیک خود در فضاهای محدود و تنگ توپ را دربیاورد و با کارهای ترکیبی یا موقعیت بسازد یا گل بزند. مرور گل اول پرسپولیس مقابل فولاد نشان دهنده تکنیک بالا و هوش این بازیکن است که در ادامه راه می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

1997814

همچنین مهدی ترابی در نیم فصل دوم لیگ درخشش خود را آغاز کرده و شبیه همان بازیکنی شده که یکی، دو فصل پیش برای پرسپولیس مقابل حریفانش تفاوت ایجاد می‌کرد و با پاس گل‌های فراوان و سوپر گل‌هایی که می‌زد جزء برترین ستاره‌های فوتبال ایران بود. ترابی در سه، چهار بازی اخیر هم گل زده، هم در فاز تهاجمی عنصری پیش برنده بوده است و بیشتر کارهای تهاجمی و ترکیبی از او شروع می‌شود.
وینگر تکنیکی و خلاق پرسپولیس دوباره به اوج خود نزدیک شده و با فرم بسیار خوبی وارد دربی می‌شود. ترابی در دربی هم گل زده هم پاس گل داده است. گل او در دربی فینال حذفی سال قبل یک سوپرگل بود. ترابی در چند بازی اخیر سرخ‌ها هم مقابل تراکتور و فولاد دو سوپرگل زده  تا شبیه دوران اوجش به کار تیم خود بیاید. 
در این شرایط سوال اینجاست که آیا در این دربی هم باید منتظر سوپرگلی دیگر از ستاره پرسپولیس باشیم یا اینکه او به همراه اورونوف چند بار می‌توانند مقابل خط دفاع مستحکم استقلال، هوادارانشان را روی سکوها یا پای تلویزیون نیم‌خیز کنند؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.