تاریخ انتشار : جمعه 16 آذر 1397 - 12:17
کد خبر : 50719

برنامه محبوب یوتیوب رکوردشکنی کرد

آرمان شرق:به تازگی خبرهای جالبی در مورد برنامه محبوب یوتیوب منتشر شده است که نشان می دهد این برنامه رکوردشکنی جالبی در زمینه نصب داشته است. به گزارش آرمان شرق به نقل از کالاسودا ،با نگاهی به برنامه محبوب یوتیوب در گوگل پلی استور ما با موارد جذاب و جالبی مواجه شدیم که پرداختن به

آرمان شرق:به تازگی خبرهای جالبی در مورد برنامه محبوب یوتیوب منتشر شده است که نشان می دهد این برنامه رکوردشکنی جالبی در زمینه نصب داشته است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از کالاسودا ،با نگاهی به برنامه محبوب یوتیوب در گوگل پلی استور ما با موارد جذاب و جالبی مواجه شدیم که پرداختن به آن خالی از لطف نیست. تاکنون این برنامه حدود پنج میلیارد بار روی گوشی ها نصب شده است. البته باید این موضوع را اشاره کنیم که برنامه یوتیوب به صورت پیش فرض روی تمام سیستم های اندرویدی وجود دارد. سال گذشته سرویس گوگل پلی اولین برنامه ای بود که به ۵ میلیارد بار دانلود و نصب رسید که این موضوع هم به این دلیل بوده که این سرویس به دلیل محبیت سیستم عامل اندروید به این تعداد نصب رسیده است.

همکاری گوگل و اپل در مورد برنامه محبوب یوتیوب
گوشی iPhone شرکت اپل اولین گوشی ای بود که برنامه ی یوتیوب روی آن نصب شد و بعدها تبلیغات هم به این برنامه اضافه شد. شرکت اپل تمایل داشت که برنامه یوتیوب روی اولین گوشی iPhone نصب شده باشد و به همین خاطر اجازه این برنامه برنامه از گوگل برای نصب این شبکه ویدئویی گرفت. در سال ۲۰۱۲ گوگل تصمیم گرفت تا قرارداد خود را با اپل تمدید نکند و کنترل نسخه iOS برنامه یوتیوب را در دست بگیرد. به همین خاطر است که کاربران iOS دیگر باید به صورت دستی این برنامه روی گوشی های خود نصب کنند و شاهد این برنامه روی گوشی های خود به صورت پیش فرض نیستند.

اولین نسخه برنامه محبوب یوتیوب روی گوشی های اندرویدی
با این وجود برنامه یوتیوب در گوشی های iPhone هم دارای محبوبیت بسیاری هستند و نکته جالب اینکه در نسخه های اولیه گوشی های اندروید مانند T-Mobile G1 و HTC Touch Diamond ، کاربران دارای برنامه یوتیوب روی گوشی های خود بودند. اگر به یاد داشته باشید ، زمانی که اینترنت ۳G کار خود را آغاز کرده بود ، کاربران می بایست با انتخاب دکمه ای ویدئوهای با کیفیت را انتخاب کنند.

رکوردشکنی برنامه های دیگر گوگل از لحاظ نصب
برنامه های دیگر اندرویدی گوگل هم تعداد نصب بالایی داشته اند. در این بین می توانیم به برنامه های کیبورد گوگل ، جیمیل ، سرچ گوگل و برنامه Google Photos اشاره کنیم که همگی بالای یک میلیارد بار دانلود و نصب شده اند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.