تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 10:26
کد خبر : 145435

بازی حساس برای گل محمدی

بازی حساس برای گل محمدی

آرمان شرق-گروه ورزش:حال باید به انتظار نشست و دید پرسپولیس تحت مدیریت یحیی گل محمدی خواهد توانست در آزادی از سد شمس آذر قزوین عبور کند یا این تیم تازه لیگ برتری، دست به شگفتی می‌زد و نسخه سرمربی قرمز‌ها را پیچیده‌تر از همیشه خواهد کرد؟

بازی حساس برای گل محمدی

یحیی گل محمدی رفتنی خواهد شد؟

اقتصاد۲۴- فردا و از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران، پرسپولیس میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود. بی‌تردید این مسابقه، نه تنها یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های سرخ‌پوشان در لیگ برتر است که شاید نتیجه‌ای غیر از برد برای پرسپولیس، آینده‌ای متفاوت را برای یحیی گل محمدی رقم بزند.

پرسپولیس در ۹ رقابت آخر خود، تنها یک برد را کسب کرده است و این روال، باعث شده تا آن‌ها از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حذف و تا حد قابل ملاحظه‌ای از کورس قهرمانی در لیگ برتر جا بمانند که این برای هوادارانی که در هفت دوره اخیر لیگ برتر، شاهد شش قهرمانی بودند، سخت است.

به نظر، صبر خیلی از هواداران پرسپولیس سرآمده که تبلور آن، در شب بازی با الدحیل قطر به وضوح دیده شد؛ جایی که وقتی پرسپولیس باخت و از گردونه مسابقات حذف شد، پرتاب بطری به سمت بازیکنان و کادرفنی تیم و شعار‌های حیا کن، رها کن، خودنمایی کرد. در همین راستا، مدیرعامل باشگاه هم از انتقاد هواداران در امان نماند و برای همین مجبور شد دقایقی خود را در سالن ورزشگاه حبس کند تا پس از عادی‌شدن جو، راهی خانه شود.

این روزها، حاشیه حول باشگاه پرسپولیس کم نیست و هر اتفاق کوچکی خود می‌تواند کبریتی بر این انبار باروت باشد. از طرفی، چند روز پیش، شایعه مذاکره با برانکو، مربی سابق، خوش‌نام و پرافتخار سرخ‌پوشان به گوش رسید که هرچند خیلی سریع تکذیب شد، ولی این‌طور به نظر می‌آید که او بهترین آلترناتیو برای یحیی گل محمدی است.

حال باید به انتظار نشست و دید پرسپولیس تحت مدیریت یحیی گل محمدی خواهد توانست در آزادی از سد شمس آذر قزوین عبور کند یا این تیم تازه لیگ برتری، دست به شگفتی می‌زد و نسخه سرمربی قرمز‌ها را پیچیده‌تر از همیشه خواهد کرد؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.