تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397 - 12:16
کد خبر : 37064

اندونزی با بی عدالتی مدال جمع می کند

اندونزی با بی عدالتی مدال جمع می کند

آرمان شرق:در فینال مسابقه کاراته بازی ها آسیایی اندونزی باز هم بی عدالتی دیده شد و امیر مهدی زاده در حالی که به مراتب از حریف خود ضربات فنی بیشتری وارد کرد اما با بی عدالتی داور ژاپنی ،حریف اندونزیایی برنده اعلام شد. اتفاقی تلخ که برای چندمین بار مدیریت ورزش آسیا را زیرسوال می

آرمان شرق:در فینال مسابقه کاراته بازی ها آسیایی اندونزی باز هم بی عدالتی دیده شد و امیر مهدی زاده در حالی که به مراتب از حریف خود ضربات فنی بیشتری وارد کرد اما با بی عدالتی داور ژاپنی ،حریف اندونزیایی برنده اعلام شد. اتفاقی تلخ که برای چندمین بار مدیریت ورزش آسیا را زیرسوال می برد و در انتها فقط اشک نصیب امیر مهدی زاده شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، امروز یکشنبه در دومین روز‌ رقابت های کاراته هجدهمین دوره بازی های آسیایی سه نماینده ایران رقابت می کنند.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم مردان «امیر مهدی زاده» قهرمان جهان ابتدا حریفانی از فیلیپین و ویتنام را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید.

وی در این مرحله با صدرالدین سایماتوف ازبکستانی که حریف اصلی وی در دو سال اخیر بوده است رفت و در پایان مبارزه ای نفس گیر و تماشایی به پیروزی ۷ بر ۶ رسید و برای دومین دوره متوالی فینالیست بازی های آسیایی شد.

مهدی زاده در فینال با «ساوانگسری» نماینده میزبان که از حمایت گسترده تماشاگران سود می برد به مبارزه پرداخت و با تصمیمات عجیب داوران مواجه شد تا ۹ بر ۷ شکست خورده و به مدال نقره برسد.

جو سالن کاراته کاملا به سود نماینده میزبان بود و به نظر می رسید داوران هم کاملا تحت تاثیر تشویق تماشاگران قرار گرفته بودند.

در این وزن نمایندگان مالزی و ازبکستان به مدال برنز مشترک رسیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.