تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 8:05
کد خبر : 87980

سیدحسین قوامی مدیر روابط‌عمومی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت شد

سیدحسین قوامی مدیر روابط‌عمومی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت شد

آرما شرق-قوامی دانش آموخته کارشناسی مهندسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است که حدود دو دهه سابقه فعالیت در حوزه خبرنگاری، روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی دارد و پیش از این، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل گروه پتروپارس بوده و مدرس دانشگاه و از مولفان کتاب «استانداردهای روابط‌عمومی» و نویسنده ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی است که در سال ۱۳۹۸ به عنوان ستاره روابط‌عمومی ایران معرفی شد.

انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک)
در حکمی از سوی مهندس محمدجواد شمس مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک)، مهندس سیدحسین قوامی به سمت مدیر روابط‌عمومی این شرکت منصوب شد.
در حکمی از سوی مهندس محمدجواد شمس مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک)، مهندس سیدحسین قوامی به سمت مدیر روابط‌عمومی این شرکت منصوب شد.

در این حکم بر ارتقای کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی، همکاری و تعامل شفاف و سازنده با رسانه‌ها، انعکاس مطلوب فعالیت‌ها و توانمندی‌ها، تعامل مناسب با سایر سازمان‌ها و ایجاد روحیه همدلی، هم‌افزایی، خودباوری و امیدآفرینی بین کارکنان تاکید شده است.

قوامی دانش آموخته کارشناسی مهندسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است که حدود دو دهه سابقه فعالیت در حوزه خبرنگاری، روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی دارد و پیش از این، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل گروه پتروپارس بوده و مدرس دانشگاه و از مولفان کتاب «استانداردهای روابط‌عمومی» و نویسنده ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی است که در سال ۱۳۹۸ به عنوان ستاره روابط‌عمومی ایران معرفی شد.

گفتنی است شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) از معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های اکتشاف و تولید ایران است که با بیش از سه دهه فعالیت حدود ۱۴۰ پروژه ماندگار در صنعت نفت کشور اجرا کرده است.
آرمان شرق این انتصاب شایسته را ارج می نهد و برای وی ارزوی توفیق دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.