تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 8:54
کد خبر : 149115

امیررضا رفیعی با پرسپولیس اوج می گیرد؟

امیررضا رفیعی با پرسپولیس اوج می گیرد؟

آرمان شرق-گروه ورزش:برای پرسپولیس حضور مردی مثل امیررضا رفیعی اتفاقی عجیب نیست و این دروازه بان قطعا از بسیار مردانی که در بازیهای مهم لیگ، دروازه بان تیم رقیب پرسپولیس بوده اند، کمتر نیست. یادمان باشد که نیما نکیسا در سال ۷۳ به عنوان یک دروازه بان جوان در ۱۹ سالگی در پرسپولیس بازی کرد و ۲ سال بعد، دروازه بان اول تیم ملی فوتبال کشورمان بود.

امیررضا رفیعی با پرسپولیس اوج می گیرد؟

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در ادوار گذشته هم در غیاب دروازه بان های اول خود، مجبور به استفاده از دروازه بان های دوم و سوم شده است.

دروازه بان هایی مثل علی رستم پور در غیاب عزیز اصلی، محمد رزمجو در غیاب بهرام مودت و قراخانلو، کوروش شهبازی فر در غیاب وازگن صفریان، محمدرضا امراللهی در غیاب سعید عزیزیان و وحید قلیچ، حسین هوشیار در زمان افت علیرضا حقیقی و میثاق معمارزاده، مرتضی قدیمی پور، رضا محمدی و… دروازه بان هایی گمنام بودند که هیچ وقت برای پرسپولیس اشکال عمده ای را در بازیهای مهم ایجاد نکرده اند.

ایمان داشته باشید که برای پرسپولیس حضور مردی مثل امیررضا رفیعی اتفاقی عجیب نیست و این دروازه بان قطعا از بسیار مردانی که در بازیهای مهم لیگ، دروازه بان تیم رقیب پرسپولیس بوده اند، کمتر نیست. یادمان باشد که نیما نکیسا در سال ۷۳ به عنوان یک دروازه بان جوان در ۱۹ سالگی در پرسپولیس بازی کرد و ۲ سال بعد، دروازه بان اول تیم ملی فوتبال کشورمان بود.

همچنین علیرضا حقیقی هم که بعدها دروازه بان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ شد، زمانی به خاطر نبودن دروازه بان اول پرسپولیس و اخراج دروازه بان دوم، در ۱۸ سالگی برای اولین بار دروازه بان پرسپولیس شد و البته در همان بازی اولش هم پنالتی بازیکن بزرگی مثل علی دایی را دفع کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.