تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 11:41
کد خبر : 144854

اعطای «نشان ارتباط گستر برتر» به مدیرعامل چادرملو

اعطای «نشان ارتباط گستر برتر» به مدیرعامل چادرملو

آرمان شرق-گروه اقتصاد: در بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران که در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان مدیر ارشد ارتباط گستر به مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اهدا شد.

اعطای «نشان ارتباط گستر برتر» به مدیرعامل چادرملو

آرمان امروز : در بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران که در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان مدیر ارشد ارتباط گستر به مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اهدا شد.

این نشان به دلیل حمایت و مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی، ارتباط موثر با رسانه ها و نگاه تخصصی به حوزه ارتباطات و روابط عمومی به مهندس امیر علی طاهر زاده اهدا گردید. به گزارش خبرنگار ما در بیستمین دوره جشنواره برترین‌ها و نوزدهمین دوره سمپوزیوم  بین المللی روابط‌ عمومی که با هدف ارتقای دانش دست‌اندرکاران روابط عمومی، معرفی الگوهای موفق، ارزیابی نقاط ضعف و قوت، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب به امر فعالیت علمی – تخصصی در روابط عمومی و نیز کمک به ارتقای کیفی فعالیت‌های روابط عمومی در کشور برگزار شد،

همچنین  روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موفق به دریافت ۲ رتبه برتر و نشان ویژه گردید. بر اساس همین گزارش، نشان ویژه ارتباطات رسانه ای.  به دلیل توجه ویژه روابط عمومی چادرملو به ارتباطات تعاملی با رسانه ها، جریان سازی موثر خبری و تولید و ارسال اخبار بر اساس رویکرد استراتژی و برنامه ارتباطی مدون و اثر بخش و نیز لوح ویژه سمپوزیوم به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای( علمی و صنفی)  خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها در مدیریت راهبردی روابط عمومی به چادرملو اهدا گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.