تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397 - 11:50
کد خبر : 38050

اجلاس چهارجانبه ایران ،عراق ،روسیه و سوریه برگزار شد

اجلاس چهارجانبه ایران ،عراق ،روسیه و سوریه برگزار شد

آرمان شرق:اجلاس چهار جانبه معاونین روسای ستاد نیروهای مسلح ایران، عراق، روسیه و سوریه در بغداد برگزار شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، سردار قدیر نظامی معاون بین‌الملل ستاد کل نیروهای مسلح که در راس هیاتی به عراق سفر کرده است، درباره اهداف و برنامه‌های این اجلاس گفت: در اجلاس بغداد، ضمن

آرمان شرق:اجلاس چهار جانبه معاونین روسای ستاد نیروهای مسلح ایران، عراق، روسیه و سوریه در بغداد برگزار شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، سردار قدیر نظامی معاون بین‌الملل ستاد کل نیروهای مسلح که در راس هیاتی به عراق سفر کرده است، درباره اهداف و برنامه‌های این اجلاس گفت: در اجلاس بغداد، ضمن بررسی آخرین وضعیت مبارزه با تروریسم و داعش در عراق و سوریه، عملکرد کمیته چهارجانبه هماهنگی بین نیروهای مسلح چهار کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در این اجلاس راهکارهای ادامه فعالیت مرکز هماهنگی‌های چهارجانبه برای تجمیع ظرفیت‌ها تا نابودی کامل تروریسم و داعش در عراق و سوریه مورد تاکید قرار گرفت.

معاون بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اضافه کرد: معاونین و روسای ستادهای ایران، عراق، روسیه و سوریه برای تشکیل اجلاس روسای ستادهای نیروهای مسلح در آینده نزدیک به توافق رسیدند. مرکز هماهنگی چهار جانبه در سه سال گذشته با تجممع امکانات و ظرفیت‌های اطلاعاتی، امنیتی و تجهیزاتی از ۴ کشور، نقش موثری در مبارزه میدانی با تروریسم تکفیری در سوریه و عراق داشته است.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.