تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 8:05
کد خبر : 142990

آشوبی با رد نظر گل‌محمدی؛ اتفاقا پرسپولیس خیلی خوب تقویت شد

آشوبی با رد نظر گل‌محمدی؛ اتفاقا پرسپولیس خیلی خوب تقویت شد

آرمان شرق-گروه ورزش:این که تیم خوبی در فصل نقل و انتقالات بسته نشد به اعتقاد من به جز خط حمله در سایر پست ها پرسپولیس به شکل بسیار خوبی تقویت شد و بازیکنان جذب شده کیفیت بسیار بالایی دارند. تنها جایی که پرسپولیس می‌توانست بهتر عمل کند مهاجم بود که متاسفانه مهاجم‌های زیادی از دست داد و نتوانست در این پست بازیکن خوبی را جذب کند.

آشوبی با رد نظر گل‌محمدی؛ اتفاقا پرسپولیس خیلی خوب تقویت شد

آشوبی با رد نظر گل‌محمدی؛ اتفاقا پرسپولیس خیلی خوب تقویت شد

بازیکن سابق پرسپولس گفت: به اعتقاد من به جز خط حمله در سایر پست ها پرسپولیس به شکل بسیار خوبی تقویت شد و بازیکنان جذب شده کیفیت بسیار بالایی دارند. تنها جایی که پرسپولیس می‌توانست بهتر عمل کند مهاجم بود.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند امتیازات از دست رفته را جبران کند و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد یا خیر؟ اظهار کرد: با توجه به بازی‌های زیادی که تا پایان فصل باقی مانده قطعا مشکلی برای جبران امتیازات از دست رفته خود ندارد اما پرسپولیس با توجه به نتایج نه چندان خوبی که در پیش فصل داشت و بازیکنان زیادی که در خط حمله از دست داده است، الان به یک مهاجم تمام کننده سطح بالا نیاز دارد. همچنین با توجه به مصدومیت‌هایی که برای این تیم ایجاد شد باید برای ادامه لیگ تقویت شود.

حق با گل‌محمدی است؟

وی درباره ضعف اصلی پرسپولیس گفت: در شرایط کنونی مهم‌ترین اولویت جذب یک مهاجم خوب است. البته یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی بازیکنان فوق العاده‌ای بودند که پرسپولیس به خاطر مصدومیت از دست داد.

تا نیم فصل به باهویی فرصت بدهید

آشوبی همچنین در ارزیابی از عملکرد نبیل باهویی افزود: او تا این لحظه بازی خوبی از خود ارائه نداده که پرسپولیس به این بازیکن دلگرم باشد البته تا نیم فصل باید در خصوص این بازیکن صبوری کرد و سپس عملکرد او را مورد ارزیابی قرار دهیم.

رد نظر یحیی گل‌محمدی

وی در پاسخ به این پرسش که یحیی گل محمدی معتقد است که در فصل نقل و انتقالات چون عملکرد ضعیفی داشتند این مساله سبب افت پرسپولیس شده است، آیا شما موافق این موضوع هستید، تصریح کرد: این موضوع ارتباطی به ضعف تیم ندارد. پرسپولیس پیشرفت خوبی نداشت و شروع تمرینات این تیم با تاخیر آغاز شد، حتی اردویی که برای این تیم پیش بینی شده بود در زمان مناسب انجام نشد. اثرات این مسائل را در طول فصل می‌بینیم. اما این که تیم خوبی در فصل نقل و انتقالات بسته نشد به اعتقاد من به جز خط حمله در سایر پست ها پرسپولیس به شکل بسیار خوبی تقویت شد و بازیکنان جذب شده کیفیت بسیار بالایی دارند. تنها جایی که پرسپولیس می‌توانست بهتر عمل کند مهاجم بود که متاسفانه مهاجم‌های زیادی از دست داد و نتوانست در این پست بازیکن خوبی را جذب کند.

آشوبی با رد نظر گل‌محمدی؛ اتفاقا پرسپولیس خیلی خوب تقویت شد

حرمت‌ها شکسته نشود

وی اضافه کرد: به اعتقاد من هر عاملی که تمرکز را از بازیکن و کادر فنی بگیرد و ذهن آن ها را درگیر کند، روی نتایج تیم بی‌تاثیر نخواهد بود. باید فضای پیرامونی تیم به شکل بهتری مدیریت شود. هر چند خواسته‌های کادر فنی و بازیکنان به حق است اما باید مسائل داخل خانواده باقی بماند و به شکل دوستانه‌تر حل و فصل شود و حرمت‌ها شکسته نشود.

آشوبی خاطرنشان کرد: موضوعات حاشیه‌ای تمرکز بازیکنان را تحت شعاع قرار می‌دهد و روی نتایج و عملکرد بازیکنان تاثیر مستقیمی دارد، خواسته‌ها برحق است و باشگاه باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهد تا دغدغه‌ها و مشکلات تیم به حداقل برساند. اما مسیر بیان مسائل باید شکل بهتری داشته باشد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند امتیازات از دست رفته را جبران کند و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد، افزود: ما راجع به تیمی صحبت می‌کنیم که همیشه در سختی‌ها شکل بهتری به خود گرفته و واکنش قوی از خود نشان داده است. قهرمانی پرسپولیس موضوع پیچیده‌ای نیست و قطعا می‌تواند امتیازات از دست رفته را جبران کند تنها به شرط این که فضای پیرامونی تیم آرامش بیشتری داشته باشد، اعتماد و احترام بیشتری ایجاد شود و پرسپولیس برای قهرمانی تلاش خود را بیشتر کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.