تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 8:11
کد خبر : 89029

آزادی ۵ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده کشور

آزادی ۵ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده کشور

آرمان شرق-احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با آزادسازی حدود پنج میلیارد دلار از منابع بلوکه شده بخش عمده‌ای از آن وارد کشور و مابقی نیز تبدیل به خط اعتباری شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت که حدود پنج میلیارد دلار از منابع بلوکه شده، آزاد شده که بخش عمده‌ای از آن وارد کشور شده است.

احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با آزادسازی حدود پنج میلیارد دلار از منابع بلوکه شده بخش عمده‌ای از آن وارد کشور و مابقی نیز تبدیل به خط اعتباری شده است.

او با تاکید بر ارتباطات خوب ایران با عراق گفت: با پاکستان نیز ارتباطات مالی به‌خوبی پیش رفته و تبدیل به مبادله‌های تهاتری شده، این مسائل موجب می‌شود تا در موضوع روابط خارجی و تنگناهای اقتصادی گشایش‌هایی به وجود بیاید.

او می گوید: دولت در کنار مذاکره‌های وین، در حال گفت و گو و رایزنی با کشورهای همسایه نیز است و اقدامات بسیار سازنده‌ای در این خصوص انجام شده از جمله این که با عربستان گفت و گوهایی آغاز شده و در سطح خوبی قرار دارد، همچنین به زودی امیر قطر به ایران سفر می‌کند و از سوی دیگر رئیس جمهور قرارداد گازی را با ترکمنستان منعقد کرده که بسیار مهم است، زیرا وزیر نفت در دولت قبل موجب قطع ارتباط و بروز مشکلاتی میان ۲ کشور شده بود./باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.