تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 1:11
کد خبر : 84884

سرخابی‌ها در مصاف پیش‌دربی

سرخابی‌ها در مصاف پیش‌دربی

آرمان شرق- مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، از امروز با برگزاری پنج بازی آغاز خواهد شد. مسابقات این هفته از آن جهت اهمیت مضاعف دارد که پرسپولیس و استقلال آخرین دیدار لیگی‌شان را پیش از دربی روز شنبه برگزار می‌کنند. در چنین مسابقاتی همیشه نگاه‌ها معطوف به این است که کدام بازیکنان سرخابی محروم یا مصدوم می‌شوند.

مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، از امروز با برگزاری پنج بازی آغاز خواهد شد. مسابقات این هفته از آن جهت اهمیت مضاعف دارد که پرسپولیس و استقلال آخرین دیدار لیگی‌شان را پیش از دربی روز شنبه برگزار می‌کنند.
در چنین مسابقاتی همیشه نگاه‌ها معطوف به این است که کدام بازیکنان سرخابی محروم یا مصدوم می‌شوند. به هر جهت از ساعت ۱۵ امروز مس رفسنجان میزبان هوادار است و پیکان با گل‌گهر سیرجان مصاف می‌دهد. از ساعت ۱۶ استقلال باید در آبادان رودرروی صنعت نفت قرار بگیرد. آبی‌پوشان پایتخت بعد از سه تساوی پی‌درپی به مصاف تیم علیرضا منصوریان می‌روند و پیروزی در این بازی برای آنها اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد. نفت آبادان در شش بازی گذشته فقط یک بار پیروز شده و هفته قبل هم با یک گل برابر پرسپولیس شکست خورد.
در اصفهان از همین ساعت سپاهان صدرنشین پذیرای نساجی خواهد بود و از ساعت ۱۸ هم پرسپولیس باید با نفت مسجدسلیمان بازی کند. سرخ‌پوشان هفته گذشته بعد از سه بازی موفق به کسب پیروزی شدند، نفت مسجدسلیمان اما در حالی به تهران می‌آید که فراز کمالوند به دلیل محرومیت باید از روی سکوها تیمش را هدایت کند. /دنیای اقتصاد:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.