تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 6:53
کد خبر : 82081

“حکومت دامادها!/مسعود خامنه ای داماد کدام خانواده مشهور است؟

“حکومت دامادها!/مسعود خامنه ای داماد کدام خانواده مشهور است؟

آرمان شرق- صدرالساداتی، طلبه مشهور عدالتخواه در یادداشتی از ارتباط فامیلی در میان کارگزاران کشور نوشت. او در شرح ابن یادداشت با عنوان “حکومت دامادها” نوشت: بنای ارتباط خاتمی ها وخمینی ها این بود که سید محمد خاتمی و سید احمد خمینی با دو دختر خاله ازدواج کردند که خواهر زاده های امام موسی صدر بودند، سپس برادر خاتمی با نوه امام خمینی زهرا اشراقی ازدواج کرد و پیوند خاتمی ها و خمینی ها محکمتر شد.

صدرالساداتی، طلبه مشهور عدالتخواه در یادداشتی از ارتباط فامیلی در میان کارگزاران کشور نوشت. او در شرح ابن یادداشت با عنوان “حکومت دامادها” نوشت: بنای ارتباط خاتمی ها وخمینی ها این بود که سید محمد خاتمی و سید احمد خمینی با دو دختر خاله ازدواج کردند که خواهر زاده های امام موسی صدر بودند، سپس برادر خاتمی با نوه امام خمینی زهرا اشراقی ازدواج کرد و پیوند خاتمی ها و خمینی ها محکمتر شد.

یکی از دلایلی که اسم خاتمی از اول انقلاب مطرح بود، نسبت فامیلی او با احمدخمینی بود.

محمد صدوقی با خواهر محمد خاتمی ازدواج کرد و بدینوسیله با خاتمی ها و خمینی ها فامیل شد، از طرف دیگر پسر محمد هاشمیان که همسر خواهر هاشمی رفسنجانی است، داماد صدوقی هاست و این یعنی محمد خاتمی دایی همسر خواهر زاده هاشمی رفسنجانی است، از این طریق هاشمی ها و خاتمی ها و خمینی ها فامیلند.

یکی از دلایلی که محمد صدوقی بعد از شهادت پدرش و در سن جوانی امام جمعه یزد شد و از ابتدا در هواپیمای امام بود، شاید رفاقت و ارتباط فامیلی او با سید احمد خمینی باشد.

صادق خرازی برادر همسر مسعود خامنه ای است که به تازگی دختر محمد رضا خاتمی و زهرا اشراقی نوه امام عروس او شده است…

بدین ترتیب شوهر عمه نوادگان خاتمی-خمینی، مسعود خامنه ای است./ تازه‌نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.