تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 12:49
کد خبر : 63251

مستمری مددجویان بهزیستی ۲۰ درصد افزایش یافت

مستمری مددجویان بهزیستی ۲۰ درصد افزایش یافت

آرمان شرق-مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه حتی یک روز هم مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی عقب نیفتاده گفت: موفق شدیم حتی در انتهای امسال این مستمری را افزایش دهیم و ۲۰ درصد به میزان آن اضافه کنیم. به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، امین شاهرخی در نشستی خبری با موضوع

آرمان شرق-مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه حتی یک روز هم مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی عقب نیفتاده گفت: موفق شدیم حتی در انتهای امسال این مستمری را افزایش دهیم و ۲۰ درصد به میزان آن اضافه کنیم.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، امین شاهرخی در نشستی خبری با موضوع “فعالیت‌های بهزیستی در سال ۱۳۹۹ و “طرح پیشگیری از تنبلی چشم” بیان کرد: در این مجموعه از ۲۵۰ هزار مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران حمایت می‌کنیم.

شاهرخی افزود: مددجویان ما شامل کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار، معلولان چه در مراکز روزانه و چه در مراکز شبانه روزی، سالمندان و معتادان متجاهر و غیر متجاهر هستند که مجموع آنها بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران یادآور شد: طی یکسال گذشته علی رغم تمام مشکلات و تنگدستی‌هایی که در زمینه مسائل اقتصادی ایجاد شد، حتی یک روز هم مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی عقب نیفتاد و موفق شدیم حتی در انتهای سال این مستمری را افزایش داده و ۲۰ درصد به میزان آن اضافه کنیم.

شاهرخی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد: به جهت اینکه جامعه هدف ما نیز یکی از افراد ذیل مجموعه کل جامعه هستند و آنها نیز به اقلام بهداشتی نیاز دارند، طی تماسی که پرویز فتاح، ریاست بنیاد مستضعفان داشتند رقمی را برای کمک به مددجویان تحت پوشش ما اعلام کردند که حدود ۵ میلیارد بود.

وی ادامه داد: این مبلغ را در قالب ۲۵۰ هزار تومان به عنوان کمک هزینه بهداشتی ایام کرونا به مددجویان دچار ضایعه نخاعی بستر گرای خود در اقصی نقاط کشور اختصاص دادیم و بلافاصله بعد از این که مبلغ وارد حساب سازمان شد، حساب این افراد شارژ شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.