تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 12:07
کد خبر : 62639

کشف ۹۳ کیلو مواد مخدر از یک کامیون

کشف ۹۳ کیلو مواد مخدر از یک کامیون

آرمان شرق-فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا از کشف ۹۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در یک عملیات مشترک پلیسی خبر داد. به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا سردار حسن مهری اظهارکرد: ماموران پلیس فرودگاه مشهد با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده از اقدام قاچاقچیان برای انتقال موادمخدر

آرمان شرق-فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا از کشف ۹۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در یک عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا سردار حسن مهری اظهارکرد: ماموران پلیس فرودگاه مشهد با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده از اقدام قاچاقچیان برای انتقال موادمخدر با یک دستگاه کامیون از استان کرمان به شهر مقدس مشهد مطلع شدند و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا افزود: با مشخص شدن جزئیات مربوط به زمان و مسیر جابه جایی مواد مخدر، تیمی از کارکنان پلیس فرودگاه و ماموران عملیات ویژه فرماندهی انتظامی شهرستان مشهد پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان این پرونده برای پوشش و گمراه کردن ماموران اقدام به جاسازی مواد مخدر در بار پروفیل یک دستگاه کامیون کرده بودند که توسط پلیس شناسایی و توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس مهری خاطرنشان کرد: در بازرسی از کامیون ۹۳ کیلوگرم تریاک که به صورت بسیار ماهرانه  جاسازی شده بود، کشف شد و سه نفر نیز در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضائی برای ادامه رسیدگی معرفی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.