تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1399 - 16:43
کد خبر : 58109

راهکارهای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

راهکارهای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

آرمان شرق:پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری سلسله وبینارهای تخصصی با عنوان راهکارهای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را برگزار می‌کند. به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری طبق رسالت علمی و سازمانی خود در نظر دارد تا ۵ وبینار تخصصی را در زمینه تشخیص و

آرمان شرق:پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری سلسله وبینارهای تخصصی با عنوان راهکارهای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را برگزار می‌کند.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری طبق رسالت علمی و سازمانی خود در نظر دارد تا ۵ وبینار تخصصی را در زمینه تشخیص و جلوگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ یا کرونا را از اواخر تیر ماه ۱۳۹۹ برگزار کند. این وبینارها که با مصوبه شورای سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد، سراسری بوده و با شرکت ۱۰۰ نفر از پژوهشگران، دانش‌پژوهان و دانشجویان حوزه سلامت سراسر کشور به صورت آنلاین (مجازی) و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای و کاملا رایگان برگزار خواهد شد.

اولین وبینار در تاریخ ۳۱ تیرماه جاری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام تا پایان وقت اداری روز ۲۵ تیر ماه به آدرس www.nigeb.ac.ir مراجعه کرده و فرم مخصوص ثبت نام را تکمیل و ارسال کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، به دلیل محدود بودن تعداد نفرات اولویت با کسانی خواهد بود که در بازه زمانی مشخص شده سریعتر ثبت‌نام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.