تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آبان 1397 - 11:16
کد خبر : 47496

اسرائیل جرات حمله به لبنان را ندارد

اسرائیل جرات حمله به لبنان را ندارد

آرمان شرق:رئیس پارلمان لبنان تأکید کرد که به لطف مقاومت و وحدت مردم، رژیم صهیونیستی جرأت تجاوز و حمله به لبنان را ندارد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان در سخنانی گفت: ما با بازگشت فتنه اسلامی-مسیحی یا فتنه اسلامی-اسلامی مخالفیم و هیچ کسی به این مسئله فکر

آرمان شرق:رئیس پارلمان لبنان تأکید کرد که به لطف مقاومت و وحدت مردم، رژیم صهیونیستی جرأت تجاوز و حمله به لبنان را ندارد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان در سخنانی گفت: ما با بازگشت فتنه اسلامی-مسیحی یا فتنه اسلامی-اسلامی مخالفیم و هیچ کسی به این مسئله فکر نمی‌کند و چنین فتنه‌ای نباید رخ بدهد.

او گفت: آزمون واقعی یک دولت در ارائه بیانیه وزارتی نیست بلکه در این است که در ۱۰۰ روز اول فعالیتش چقدر قوانین مربوط به اصلاح و بقیه مسائل را اجرا می‌کند.

وی تأکید کرد: برای نخستین بار در تاریخ درگیری اعراب و اسرائیل و به واسطه مقاومت و وحدت ملی‌مان یک سپر حمایتی و نیروی بازدارنده در برابر اسرائیل داریم. اسرائیل نمی‌تواند و جرأت این را ندارد که به لبنان حمله کند. تنها خطری که امروز لبنان با آن مواجه است وضعیت اقتصادی است و اگر وضعیت به همین روال باقی بماند اوضاع خطرناک‌تر می‌شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.