تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 22:32
کد خبر : 149271

خلأ یک مهاجم شش دانگ در پرسپولیس

خلأ یک مهاجم شش دانگ در پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس اما اکنون شاید بتوان گفت از بهترین خط میانی در بین تیم‌های لیگ برتری برخوردار است. بازیکنانی که با سوت بردن از قدرت تکنیکی بالای و سرعت بالا در ایجاد فرصت، سرآمد لیگ محسوب می‌شوند. به این اسامی دقت کنید: امید عالیشاه، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و اوستون اورونوف که می‌توان وحید امیری را هم در این جمع قرار داد.

خلأ یک مهاجم شش دانگ در پرسپولیس

هشدار در فولادشهر: پرسپولیس مهاجم می‌خواهد

به گزارش “ورزش سه”، دومین بازی خارج از خانه پرسپولیس با هدایت اوسمار ویرا این بار با کسب سه امتیاز همراه شد تا این تیم همچنان در کورس برای دستیابی به قهرمانی قرار داشته باشد.

در این بازی اما پرسپولیس بارها صاحب موقعیت گلزنی روی دروازه ذوب آهن شد که فرصت سوزی و البته نمایش موفق محسن فروزان آنها را ناکام گذاشت. پرسپولیس اما در این بازی تنها عیسی آل‌کثیر را به عنوان مهاجم تخصصی در اختیار داشت که این بازی نیز تک موقعیت ایده‌آلی که نصیب خود دید را با توجه به خروج فروزان از دست داد تا هواداران این تیم علی‌رغم ۱۰ نفره بودن حریف، دقایق دلهره‌آور و نگران کننده‌ای را تا سوت پایان علی صفایی برای دستیابی به سه امتیاز پشت سر بگذارند.

پرسپولیس اما اکنون شاید بتوان گفت از بهترین خط میانی در بین تیم‌های لیگ برتری برخوردار است. بازیکنانی که با سوت بردن از قدرت تکنیکی بالای و سرعت بالا در ایجاد فرصت، سرآمد لیگ محسوب می‌شوند. به این اسامی دقت کنید: امید عالیشاه، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و اوستون اورونوف که می‌توان وحید امیری را هم در این جمع قرار داد.

1996021

با این پتانسیل بالا دور از انتظار نبود که پرسپولیس در دیدار سخت مقابل ذوب آهن بارها تا آستانه دروازه حریف پیش برود هر بار جز پنالتی‌ای که گولسیانی گرفت در زدن گل ناکام ماندند. نگران کننده صحنه آخری بود که وحید امیری و ترابی به دست آوردند هر کدام از آنها به بدترین شکل ممکن این فرصت را از دست دادند.

طی روزهای اخیر اوسمار بارها از باشگاه با توجه به جدایی نبیل باهویی و شهاب زاهدی، خواستار جذب مهاجمی با خصوصیات سرزنی بالا شده است. بازیکنی که تاکتیک این تیم را تنها معطوف به کشاندن بازی به عمق و استفاده از کات‌بک‌ها نکند و سرخ‌ها بتوانند حساب ویژه‌ای هم روی ضربات ارسالی و سرزنی وی داشته باشند.

رضا درویش اما با جمله نگران کننده روز گذشته خود شرایط را متفاوت متصور شده است. مدیرعامل پرسپولیس که اقدات قابل توجهی در نقل و انتقالات زمستانی با جذب بازیکنان تاثیرگذار در این تیم داشته، جذب مهاجم را معطوف به عملکرد تیم در ادامه مسیر دانسته تا بعدا درباره آن تصمیم‌گیری شود. موضوعی که با توجه به تعداد بازی‌های کم باقیمانده و شرایط رقابتی در بالای جدول، کار این تیم را سخت خواهد کرد.

1996025

سرمربی پرسپولیس از میان گزینه‌های مطرح شده قرار است به زودی مهاجم استاندارد مدنظر خود را به باشگاه معرفی کند و با وضعیتی که این تیم اکنون دارد، انتظار می‌رود آنها هر چه زودتر نسبت به جذب مهاجم سرزن نیز اقدام کرده تا اسکواد خود را برای رقابتی نزدیک با دیگر مدعیان تقویت کنند.

آنها اکنون یکی از بهترین خطوط میانی را در اختیار دارند و باید دید از این فرصت قادر خواهند بود استفاده لازم را برده و با جذب یک مهاجم دیگر، شرایط را کاملا به کام خود کنند یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.