تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 6:25
کد خبر : 134182

یک تیم کامل منتظر بازگشت آقا کریم

یک تیم کامل منتظر بازگشت آقا کریم

آرمان شرق-گروه ورزش:در شرایطی که هواداران پرسپولیس با بردن بنر حمایتی از آقا کریم در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شده بودند بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس نیز از این مربی محبوب با گذاشتن استوری در اینستاگرام خود حمایت کردند.مهمترین استوری‌ها نیز مربوط به سیدجلال حسینی و یحیی گل‌محمدی بود و کپشن “بزرگمرد تکرار نشدنی” در استوری‌های حمایتی از او به چشم می‌آمد.

یک تیم کامل منتظر بازگشت آقا کریم

یک تیم کامل منتظر بازگشت آقا کریم

به گزارش “ورزش سه”، یکی از ناراحت کننده‌ترین خبرهای نقل و انتقالات برای هواداران و حتی اعضای تیم پرسپولیس، مربوط به جدایی کریم باقری بود که توسط رضا درویش اطلاع داده شد. مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد سیدجلال روی نیمکت جانشین باقری می‌شود و این اتفاق طی روزهای گذشته واکنش‌های متعددی را به همراه داشته است.

در شرایطی که هواداران پرسپولیس با بردن بنر حمایتی از آقا کریم در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شده بودند بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس نیز از این مربی محبوب با گذاشتن استوری در اینستاگرام خود حمایت کردند.

مهمترین استوری‌ها نیز مربوط به سیدجلال حسینی و یحیی گل‌محمدی بود و کپشن “بزرگمرد تکرار نشدنی” در استوری‌های حمایتی از او به چشم می‌آمد.

1895823
1895827
1895822
1895824
1895825
1895826

کریم باقری رکورد جالبی در پرسپولیس دارد. هشت فصل متوالی اخیر که پرسپولیس در کورس قهرمانی بوده و ۶ قهرمانی در لیگ و دو نایب قهرمانی به دست آورده، آقا کریم روی نیمکت سرخ‌ها حضور داشته و با برانکو، کالدرون و یحیی گل‌محمدی همکاری داشته است.

باید دید با این حمایت گسترده شرایط برای بازگشت کریم باقری که وزنه فنی سنگینی روی نیمکت بود و تیم را از نظر انضباطی نیز جمع می‌کرد، مهیا خواهد شد یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.