نقش آینده یک مدیر مدرن روابطعمومی
آرمان شرق-گروه ارتباطات:با توجه به اینکه تغییرات سریعتر اتفاق میافتند، مدیران ارشد روابط عمومی باید از فناوریهای پیشرفته استفاده کنند، از نوآوری حمایت کنند و بیش از هر زمان دیگری با تغییرات سازگار باشند.
آرمان شرق-گروه ارتباطات:با توجه به اینکه تغییرات سریعتر اتفاق میافتند، مدیران ارشد روابط عمومی باید از فناوریهای پیشرفته استفاده کنند، از نوآوری حمایت کنند و بیش از هر زمان دیگری با تغییرات سازگار باشند.
آینده یک مدیر مدرن روابط عمومی
مهندس مسعود میرمحمدی مدیر حوزه مدیر عامل، روابطعمومی و امور بین الملل مجتمع جهان فولاد سیرجان می نویسد:بخشهای روابطعمومی در سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی باید بر سرعت، همکاری داخلی، تجربه مخاطب و آسانسازی تلاشها و فعالیتها تمرکز کنند.
متأسفانه، بیشتر متخصصان هنوز برای تغییر این پارادایم بزرگ و عظیم آماده نیستند. بسیاری از ابزارهای روابطعمومی مدرن موجود توسط مدیران ارشد روابطعمومی فعلی کاملاً درک نشدهاند و متاسفانه تأثیر بالقوه این ابزارها حتی کمتر شناخته شده است. بسیاری از مدیران ارشد روابطعمومی هنوز به طور کامل تعریف یا قدرت ارتباط و تعامل در یک اکوسیستم دیجیتال را درک نمیکنند.
علیرغم نزول جایگاه روابطعمومی و فقدان اختیار و بودجه، برای روابط عمومیهای سازمانها و شرکتها مهم است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای نوآوری و تعامل در کل بخشهای خدماتدهی به مخاطبان و مشتریان استفاده کنند و تعامل دیجیتال و انسانی را در زمان واقعی با هم ترکیب کنند.
lخشهای روابطعمومی در سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی باید بر سرعت، همکاری داخلی، تجربه مخاطب و آسانسازی تلاشها و فعالیتها تمرکز کنند. این یک تغییر عمده در آنچه روابط عمومی انجام میدهد نیست، بلکه نحوه انجام اقدامات روابطعمومی به کمک فناوری دیجیتال است و از این طریق میتوان تصویری قوی از آنچه که الگویی برای روابط عمومی مدرن است ایجاد کردیک سازمان روابطعمومی مدرن دارای سیستمهایی است که میتواند حجم زیادی از پیامها و محتوا را به طور مداوم پردازش کند. همانند چالش تحول دیجیتال؛ مسئله اصلی که مانع از این تغییر و استفاده از ابزارهای مدرن میشود، عدم تعهد به همه تغییرات موردنیاز، بیتوجهی به اهمیت و نقش ارتباطات در مراودات اجتماعی و سازمانی و همچنین عدم شفافیت در مورد بسیاری از تعاملات از جانب توامان مدیران ارشد سازمانها و روابط عمومیهاست.
یادمان باشه
– با توجه به اینکه تغییرات سریعتر اتفاق میافتند، مدیران ارشد روابط عمومی باید از فناوریهای پیشرفته استفاده کنند، از نوآوری حمایت کنند و بیش از هر زمان دیگری با تغییرات سازگار باشند.
– با تسریع تغییرات، اولویتبندی تبدیل شدن به یک مدیر ارشد روابط عمومی هرگز مهمتر یا به موقعتر از الان نبوده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰