تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 8:24
کد خبر : 137278

شناسایی شایستگی‌ها و پتانسیل‌های موجود در کارکنان فولاد سنگان

شناسایی شایستگی‌ها و پتانسیل‌های موجود در کارکنان فولاد سنگان

آرمان شرق-گروه اقتصاد:به گزارش خبرنگار روابط عمو‌‌می ‌فولاد سنگان، با هدف شناسایی شایستگی‌ها و پتانسیل‌های موجود در کارکنان، دوره ارزیابی توسعه شایستگی، توسط کانون ارزیابان برگزار ‌‌می‌‌شود.

شناسایی شایستگی‌ها و پتانسیل‌های موجود در کارکنان فولاد سنگان

IMG_0021

الیاس جانباز، رئیس آموزش و توسعه منابع انسانی افزود : واحد آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی فولاد سنگان با هدف شناسایی شایستگی‌ها و فرصت‌ها، پتانسیل‌سنجی و استفاده از نتایج کاربردی آن در جهت نیازسنجی آموزشی و برنامه‌های توسعه‌ای کارکنان، به روش شبیه‌سازی، پتانسیل کارکنان را مورد ارزیابی قرار دهد.

وی در خصوص نحوه برگزاری این دوره افزود: برای انجام این مهم پس از بازنگری مدل شایستگی‌های عمو‌‌می‌ در سه سطح کارشناسی، سرپرستی و رهبری از طریق بهینه کاوی، مصاحبه ع‌می‌ق و در نظر گرفتن انتظارات سازمان جهت رسیدن به اهداف، برنامه‌ریزی لازم برای ارزیابی شایستگی و در ادامه مدیریت و توسعه مدل‌های شایستگی در سطوح تعریف شده، انجام ‌‌می‌‌شود.

رئیس آموزش و توسعه منابع انسانی با اشاره به فرآیند برگزاری این دوره ارزیابی گفت: کانون ارزیابی از تیرماه ۱۴۰۲ برای کلیه کارکنان سطوح کارشناسی به بالا (فولاد و پیمانکار) آغاز و پیش‌بینی ‌‌می‌گردد در مدت زمان پنج ماه این مهم انجام می‌شود. لازم به ذکر است، کانون ارزیابی روزانه پذیرای ۱۰ الی ۱۴ نفر از کارکنان بوده تا بر اساس مدل و از طریق ابزار‌های گوناگون کارکنان را مورد پایش و ارزیابی قرار دهند که در این راستا از ۷ ارزیاب بیرونی نیز به عنوان همکار استفاده می‌گردد.

در انتهای این ارزیابی، گزارش در سه سطح فردی، مدیریتی و سازمانی تدوین و برنامه توسعه فردی (IDP) برای ارزیابی شوندگان تدوین  و برنامه‌ریزی جهت اختصاص مربی برای پیگیری Follow Up برنامه‌های توسعه فردی به ترتیب اولویت صورت گرفته توسط واحد آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی، صورت خواهد پذیرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.