تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1402 - 22:38
کد خبر : 133078

یاغی جدید فوتبال ایران!

یاغی جدید فوتبال ایران!

آرمان شرق-گروه ورزش:ابوالفضل جلالی بازیکن جوان و مستعدی که با تصمیمی جنجالی، اقدام به فسخ قراردادش با استقلال گرفت و هنوز مشخص نیست جدایی او از جمع آبی پوشان قانونی بوده یا درگیری حقوقی بین او و باشگاه در پیش خواهد بود.چنانچه استقلال نتواند با این بازیکن به توافق برسد و جلالی نیز در دعوای حقوقی با آبی‌ها پیروز شود، هیچ بعید نیست که این مدافع چپ جوان به صورت جدی با پرسپولیس وارد مذاکره شده و تصمیم بگیرد که به یاغی جدید فوتبال ایران تبدیل شود.

یاغی جدید فوتبال ایران!

سفر مشکوک بمب تابستانی فوتبال ایران به ترکیه

به گزارش “ورزش سه”، جذب ابوالفضل جلالی در دستور کار چند تیم لیگ برتری قرار گرفته که مهم‌ترین آنها پرسپولیس است. بازیکن جوان و مستعدی که با تصمیمی جنجالی، اقدام به فسخ قراردادش با استقلال گرفت و هنوز مشخص نیست جدایی او از جمع آبی پوشان قانونی بوده یا درگیری حقوقی بین او و باشگاه در پیش خواهد بود.

مدافع چپ منتخب کارلوس کی‌روش در جام جهانی، باید خیلی زود تکلیفش را برای فصل بعد مشخص کند. او فردای فینال جام حذفی با حضور در سازمان لیگ، قراردادش را با استقلال فسخ کرد و از آن روز به بعد تاکنون، هیچ کدام از طرفین واکنش رسمی به این موضوع نداشته‌اند، چرا که آبی‌ها خواستار راضی کردن و حفظ بازیکن جوان خود هستند.

جلالی نزدیک به یک هفته است که در ترکیه به سر می‌برد و از دسترس خارج است. مشخص نیست که او قصد دارد با باشگاهی در سوپر لیگ این کشور وارد مذاکره شود یا صرفا برای گذراندن تعطیلات تابستانی راهی کشور همسایه شده است، اما به طور قطع باشگاه‌های زیادی خواستار استخدام بازیکنی با پتانسیل او هستند.

1890450

تا به امروز، قرارداد جلالی و استقلال مسکوت مانده است و آبی‌ها اعتقاد دارند که بندی در قرارداد این بازیکن گنجانده شده که وی قادر به فسخ قرارداد و جدایی از این باشگاه نیست، اما از آنجایی که قوانین اصلی فیفا بر قرارداد حاکم است و این بازیکن نیز بیش از ۲ ماه دستمزد خود را دریافت نکرده است، به همکاری خود پایان داده است.

اما نکته مهم در این میان، آمدن جواد نکونام به استقلال است که می‌تواند همه چیز را تحت تأثیر قرار دهد. سرمربی جوان آبی‌ها خواستار حفظ ابوالفضل جلالی شده و حتی گفته می‌شود که حجت کریمی به دنبال برگزاری جلسه‌ای با این بازیکن است تا او به همکاری خود با این باشگاه ادامه دهد.

1890452

با این حال، چنانچه استقلال نتواند با این بازیکن به توافق برسد و جلالی نیز در دعوای حقوقی با آبی‌ها پیروز شود، هیچ بعید نیست که این مدافع چپ جوان به صورت جدی با پرسپولیس وارد مذاکره شده و تصمیم بگیرد که به یاغی جدید فوتبال ایران تبدیل شود.

جلالی یکی از معدود بازیکنان جوان و با کیفیت در پست مدافع چپ است و از دست دادن او نمی‌تواند عواقب خوبی برای استقلال و مدیریت این باشگاه داشته باشد و آبی‌ها را در این پست با مشکل مواجه کند. باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی در مذاکرات میان طرفین رخ خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.