تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 9:29
کد خبر : 137119

یاسین سلمانی بالاخره در پرسپولیس

یاسین سلمانی بالاخره در پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:یاسین سلمانی، کاپیتان تیم امید ایران که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به عنوان بازیکن آزاد حضور داشت، بعد از آنکه نامش در حوالی تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور شنیده می‌شد، با باشگاه پرسپولیس به توافق اولیه رسیده و احتمالا جمعه یا شنبه قرارداد خود را با قرمز‌ها امضا می‌کند.

یاسین سلمانی بالاخره در پرسپولیس

هافبک فصل گذشته سپاهان با تیم فوتبال پرسپولیس به توافق رسید.

یاسین سلمانی، کاپیتان تیم امید ایران که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به عنوان بازیکن آزاد حضور داشت، بعد از آنکه نامش در حوالی تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور شنیده می‌شد، با باشگاه پرسپولیس به توافق اولیه رسیده و احتمالا جمعه یا شنبه قرارداد خود را با قرمز‌ها امضا می‌کند.

یاسین سلمانی به عنوان بازیکن زیر ۲۳ سال جذب می‌شود و لیست بزرگسال این تیم را پر نمی‌کند و با این حال باید برای حضور در ترکیب فیکس پرسپولیس بجنگد و کار ساده‌ای نخواهد داشت.

سلمانی که اولویت خود را لژیونر شدن عنوان کرده بود بعد از مذاکرات ناموفق با چند تیم خارجی حالا تصمیم دارد تا در ایران فوتبال خود را ادامه دهد.

گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم نظر مثبتی نسبت به این انتقال دارد و در صورت فراهم بودن شرایط، بزودی این بازیکن با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.