مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی با الدحیل و از دست دادن پنالتی پستی خطاب به هواداران منتشر کرد.

گئورگی گولسیانی پنجشنبه شب در صفحه خود نوشت: خانواده و هواداران عزیز پرسپولیس می‌خواهم بابت بازی قبل عذرخواهی و ناراحتی خود را اعلام کنم. من پیام‌های تشویق‌کننده زیادی دریافت کرده‌ام و همچنین پیام‌های فحش‌ زیادی دریافت کرده‌ام، این بخشی از فوتبال است و بنابراین قابل قبول است. من شانس زیادی داشتم با ضربه پنالتی شما را خوشحال کنم، و بابت آن اعتماد به نفس هم داشتم، اما در فوتبال برای هر بازیکنی این اتفاق می افتد. بطری ها و سنگ های زیادی به سمت ما پرتاب شد، به تیمی که سال گذشته تمام جام ها را برد، تیمی که هنوز چیزهای زیادی برای اثبات دارد. ما یک خانواده بزرگ هستیم، امنیت و احترام خانواده در هر موقعیتی از همه مهمتر است.

حالا مسئله دوم. بسیاری از مردم می پرسند که آیا من واقعاً یک نامه اخطار برای تاخیر در پرداخت به باشگاه فرستادم یا خیر. بله، من واقعاً آن را ارسال کردم. من معتقدم پول مهمترین چیز در زندگی نیست، اما گاهی اوقات شرایط سختی پیش می آید، زمانی که ما کاملاً بی پول هستیم و باید مراقب خانواده خود باشیم. من خجالت نمی کشم که بگویم هر یک سنت پولی که در زندگی ام به دست آورده ام با لیترهای ریخته شده عرق به دست می آید. و من در قبال خانواده بزرگم مسئولیت کامل دارم و وقتی آنها مشکل دارند هرگز از انجام هیچ کار سختی دریغ نخواهم کرد.

موضوع این است که بیش از سه ماه از آخرین پرداختی ام می گذرد. ​​یک ماه پیش با نمایندگان باشگاه صحبت کردم و وضعیت بد مالی خود را به وضوح توضیح دادم و درخواست هرگونه حمایتی که ممکن است کردم. قول هایی گرفتم، اما… برای بار دوم کمک خواستم، دوباره قول هایی گرفتم که هرگز محقق نشد. در این مدت دوستان عزیزم، برخی از هم تیمی ها و یکی از هواداران ما کمک های فراموش نشدنی و گرانبهایی را برای من و خانواده ام انجام دادند. دو هفته پیش، یک نامه هشدار رسمی به باشگاه فرستادم، اما هنوز منتظر هستم. برای جلوگیری از انتشار اطلاعات داخلی باشگاه، به هیچ کس درباره آن صحبت نکردم به جز اعضای باشگاه. بعد از بازی قبل این اطلاعات در همه رسانه ها پخش شده است. خواسته یا ناخواسته این نقشه که تمام خشم مردم را به سمت من هدایت کند با موفقیت اجرا شد. یک خانواده قوی همیشه سعی می کند مشکلات خانوادگی را درون خانواده حل کند و هیچ وقت یکی از اعضای خانواده را قربانی قضاوت افکار عمومی نمی کند. پی نوشت: «هرکدام از شما که گناه نکرده، نخستین کسی باشد که اولین سنگ را پرتاب می کند.(انجیل یوحنا باب هشتم)»