تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 21:51
کد خبر : 141146

گل‌محمدی : سرمربی پرسپولیس نیستم!

گل‌محمدی : سرمربی پرسپولیس نیستم!

گل‌محمدی : سرمربی پرسپولیس نیستم! به گزارش خبرگزاری موج، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از میزبانی هیئت فوتبال قزوین تشکر کنم. همچنین از هواداران‌مان تشکر کنم که هیجان خاصی به بازی دادند و تشویق‌شان شور و اشتیاق خاصی به بازیکنان داد. بازی

گل‌محمدی : سرمربی پرسپولیس نیستم!

پیکان مغلوب تجربه پرسپولیس شد/ هنوز هم سرمربی پرسپولیس نیستم

به گزارش خبرگزاری موج، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از میزبانی هیئت فوتبال قزوین تشکر کنم. همچنین از هواداران‌مان تشکر کنم که هیجان خاصی به بازی دادند و تشویق‌شان شور و اشتیاق خاصی به بازیکنان داد. بازی راحتی نبود. ما نیمه اول را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم، ولی بعد از آن پیکان بهتر بازی کرد و دو سه موقعیت گل هم داشت. حتی می‌توانستند در پایان نیمه اول برنده از زمین خارج شوند.

وی ادامه داد: پیکان تیم شایسته‌ای است و در بازی امروز آنها را باکیفیت دیدم. پیکانی‌ها نیمه دوم را هم خوب شروع کردند و به گل رسیدند، ولی به نظرم اسیر همکاری خوب بازیکنان ما شدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بعد از گل خوردن تسلط خوبی بر بازی داشتیم و به خاطر فشار حملات‌مان حریف دچار اشتباه شد. بازی راحتی نبود. بچه‌ها نشان دادند که کیفیت خوبی دارند و از همه آنها تشکر می‌کنم و برای‌شان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. این بازیکنان شایسته تقدیر هستند و همین که باعث خوشحالی هواداران می‌شوند همیشه باید مورد تکریم قرار بگیرند.

وی راجع به درخشش شهاب زاهدی و حضور هم‌زمان این بازیکن و نبیل باهویی در زمین هم توضیح داد: مشخص نیست که باهویی و زاهدی با هم بازی کنند یا کدام یک بازی کند. بستگی به شرایط بازیکنان دارد. امروز هم اتفاق خوبی برای شهاب افتاد و سه گل زد. به نظرم این اتفاق می‌تواند در ادامه خیلی روی روحیه و روند گلزنی‌اش تأثیر بگذارد. بازیکنان دیگر هم خیلی زحمت کشیدند تا او سه گل بزند.

«آیا پرسپولیس می‌تواند برای تکرار قهرمانی تلاش کند و به این موفقیت برسد؟»، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما یک تیم هستیم. این هم فقط بازیکنان و مربیان نیستند. همه اعضا باید تلاش کنند و همه وظایف خودشان را به نحوی شایسته اجرا کنند. وظیفه ما مربیگری است و وظیفه بازیکنان هم این است که تمام وجودشان را بگذارند، ولی یک بخش هم مدیریت است. همانطور که آنها انتظار دارند ما به موقع سر تمرین برویم،‌ ما هم انتظار زیادی داریم و فقط می‌خواهیم به قول و قراردادشان پایبند باشند. این چیزی است که ما می‌خواهیم، اینکه به حرفی که می‌زنند عمل کنند؛ نه اینکه چند ماه بگذرد و من اعتبار خودم را بگذارم و شخصیت خودم را کوچک کنم و قهر و آشتی کنم تا چند نفر به خودشان بیاییند و کاری کنند. لازم باشد باز هم این کار را می‌کنم؛ از خودم خرج می‌کنم و اعتبارم را می‌گذارم، ولی جایی که باید توجه به تیم داشته باشند، باید این کار را کنند.

وی ادامه داد: ما انتظار زیادی نداریم و خارج از قرارداد هیچ چیزی نخواستیم. شما نگاه کنید از لحاظ قراردادی بازیکنان ما نسبت به بازیکنان دیگر سقف قراردادشان چقدر است. پاداش و آپشن به خاطر قهرمانی‌ها فعال شده است. چیزی نیست که مثل بعضی تیم‌ها حق مسکن و راننده و آپشن‌هایی که ربطی به قهرمانی ندارد باشد. ما قهرمان شدیم و دو جام گرفتیم و این آپشن‌ها فعال شده است. این جزئی از قرارداد است. من نمی‌خواهم بحثم به سمت مالی برود. انصافاً شرایط مالی جامعه را می‌دانیم و درک می‌کنیم، ولی بحث من این است که ما برای هواداران زحمت می‌کشیم و انتظار داریم که تعهدات انجام شود تا بتوانیم با فکر و خیال راحت کار کنیم. کادر فنی و بازیکنان مشکلات مالی فراوانی دارند. نگاه به قراردادها نکنید. باید مشکلات برطرف شود تا ذهن‌شان آرام شود. از مسئولان باشگاه می‌خواهم به تعهدات عمل کنند. کسی چیز دیگری نخواسته است. این کاری است که باید انجام شود تا در مسیری که می‌رویم کنار هم باشیم. اگر این اتفاق صورت نگیرد، کار سخت می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.