تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 0:08
کد خبر : 149379

« کینو» ؛ لقب جدید برای عبدالکریم در پرسپولیس

« کینو» ؛ لقب جدید برای عبدالکریم در پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:عبدالکریم در شرایطی در اصفهان به میدان رفت که قبل از شروع بازی در فولادشهر و در زمان  ورود تیم پرسپولیس به میدان برای گرم کردن بشدت از سوی هواداران تشویق شد تا مشخص شود هنوز نیامده بین هواداران محبوب شده است.نکته جالب اینکه بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس این مدافع قطری را در تمرین و اردو با اسم خاصی صدا می‌زنند و از آنجایی که نام کوچک او دوسیلابی است به او لقب « کینو» داده‌اند.

« کینو» ؛ لقب جدید برای عبدالکریم در پرسپولیس

لقب جدید برای عبدالکریم در پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،عبدالکریم حسن مدافع چپ قطری پرسپولیس در فولادشهر فرصت این را پیدا کرد تا اولین بازی خود را بعد از سه هفته انتظار انجام دهد.

عبدالکریم در شرایطی در اصفهان به میدان رفت که قبل از شروع بازی در فولادشهر و در زمان  ورود تیم پرسپولیس به میدان برای گرم کردن بشدت از سوی هواداران تشویق شد تا مشخص شود هنوز نیامده بین هواداران محبوب شده است.

نکته جالب اینکه بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس این مدافع قطری را در تمرین و اردو با اسم خاصی صدا می‌زنند و از آنجایی که نام کوچک او دوسیلابی است به او لقب « کینو» داده‌اند و اینگونه صدایش می‌کنند.

کینو بعد از مصدومیت علی نعمتی وارد زمین شد و در بازی اول خود نمایش نسبتا امیدوار کننده‌ای ارائه داد اما به نظر می‌رسد هنوز صد درصد آماده نیست .

او در این بازی موقعیت شوتزنی چندانی پیدا نکرد و تنها ضربه اش بلاک شد چرا که مدافعان ذوب آهن مثل دیوار مقابل او و هم تیمی‌هایش قرار می‌گرفتند تا عبدالکریم نتواند مهمترین و بهترین ویژگی فوتبالش را در نمایش اول نشان دهد.

پیش بینی می‌شود این بازیکن در بازی جام حذفی دوشنبه مقابل نفت و گاز گچساران در ترکیب اصلی قرار بگیرد که باید دید در آن مسابقه چه کیفیتی ارائه خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.