محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس پس از پیروزی در قطر مقابل الدحیل گفت که باخت مقابل النصر در هفته گذشته لیگ قهرمانان آسیا یک اتفاق فوتبالی بوده است.

پرسپولیس در یک بازی بسیار حساس که نیاز مبرمی به امتیازات این دیدار داشت، مقابل تیم پرستاره الدحیل قرار گرفت و موفق شد در قطر این تیم را شکست دهد. پرسپولیس که فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با شکست خانگی مقابل النصر شروع کرده بود، حالا بعد از برد مقابل الدحیل به ادامه بازی‌ها امیدوار شد تا بتواند به مرحله بعد صعود کند. در بازی با الدحیل شاهد یک پرسپولیس متفاوت بودیم و تقریبا همه بازیکنان این تیم شب بسیار خوبی را سپری کردند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس که در این فصل به این تیم بازگشته، یکی از خوب‌های تیمش در بازی با الدحیل بود و موفق شد ستاره‌های خط حمله حریف را به خوبی مهار کند. کنعانی‌زادگان که مدافع ثابت پرسپولیس در این فصل بوده، امیدوار است بار دیگر حضور در فینال آسیا را با پرسپولیس تجربه کند. او سه فصل قبل به همراه پرسپولیس به فینال این رقابت‌ها رسید ولی نتوانست عنوان قهرمانی را به‌دست بیاورد.

مدافع ملی پوش پرسپولیس در خصوص بازی مقابل الدحیل و پیروزی مقابل این تیم گفت: خداراشکر می‌کنم که توانستیم باخت مقابل النصر را جبران کنیم و در این بازی مهم و البته سخت به برتری برسیم. همه می‌دانند که الدحیل چه تیم قدرتمندی است و ستاره‌های بزرگی در ترکیبش دارد.

ما برای این بازی برنامه داشتیم و از ابتدا می‌دانستیم چه می‌خواهیم. جا دارد از زحمات کل تیم تشکر کنم که شب فوق العاده‌ای را برای هواداران و مردم ایران ساختند. از هوادارانی هم که خودشان را به ورزشگاه رساندند تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم ما کاملا مستحق برد بودیم و حتی می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم.

کنعانی‌زادگان همچنین در خصوص دلایل شکست مقابل النصر هم گفت: به هر حال فوتبال همین است. من فکر می‌کنم بدشانسی آوردیم و در آن بازی ۱۰ نفره شدیم. باخت به النصر اتفاقی بود و کیفیت واقعی تیم ما را در بازی با الدحیل دیدید. مدافع فیکس قرمزها در خصوص کیفیت بد چمن آزادی و تفاوتش با چمن ورزشگاه الدحیل هم گفت: فکر می‌کنم خیلی مشخص بود و نیازی به توضیح نیست که تیم ما در زمین خوب چه فوتبالی بازی می‌کند.

محمد حسین در خصوص ادامه مسیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و احتمال صعود این تیم از مرحله گروهی هم گفت: ما تا روز آخر و تا آخرین نفس برای سربلندی پرسپولیس و هواداران می‌جنگیم. پرسپولیس در همه این سال‌ها نشان داده که آبروی فوتبال ایران است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بازی‌ها سخت است و نمی‌شود پیش بینی کرد. باید بازی به بازی پیش برویم و در هر بازی بیشترین تلاش را انجام دهیم که بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.