تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 8:16
کد خبر : 143595

کلانی به بازیکنان پرسپولیس: هواداران را شاد کنید

کلانی به بازیکنان پرسپولیس: هواداران را شاد کنید

آرمان شرق-گروه ورزش: ما همیشه قدردان زحمات شما هستیم. خوب می‌دانیم که تحت چه شرایط سختی، همیشه تلاش کرده‌اید نام پرسپولیس را در بلندترین نقطه‌ها و اوج نگه‌ دارید. در این مسابقه هم مثل همیشه با تمام توان به میدان خواهید رفت و امیدوارم به یاری خدا با کسب نتیجه دلخواه، باز هم هواداران را شاد کنید.

کلانی به بازیکنان پرسپولیس: هواداران را شاد کنید

کلانی به بازیکنان پرسپولیس: هواداران را شاد کنید

به گزارش “ورزش سه” حسین کلانی یکی از پیشکسوتان مطرح پرسپولیس در دهه ۵۰  که به مناسبت شصتمین سالگرد باشگاه پرسپولیس در محل تمرین سرخ ها حاضر شده بود لحظاتی کوتاه برای بازیکان و کادر فنی صحبت کرد. کلانی خطاب به بازیکنان گفت: «شما تا همین‌جا، کارهای خیلی بزرگی برای این باشگاه پرافتخار و هوادارانش انجام داده‌اید.

ما همیشه قدردان زحمات شما هستیم. خوب می‌دانیم که تحت چه شرایط سختی، همیشه تلاش کرده‌اید نام پرسپولیس را در بلندترین نقطه‌ها و اوج نگه‌ دارید. در این مسابقه هم مثل همیشه با تمام توان به میدان خواهید رفت و امیدوارم به یاری خدا با کسب نتیجه دلخواه، باز هم هواداران را شاد کنید.»
کلانی که چندی قبل در آمریکا به شدت بیمار شده بود در بازگشت به ایران در تمرین تیم پرسپولیس حاضر شد. تمرینی که آخرین جلسه حضور سرخ‌ها در ایران قبل از سفر به عربستان برای بازی مهم با النصر بود.

کلانی همچنین با برخی بازیکنان پرسپولیس از جمله بزرگترهای تیم خوش و بش کرد و نکاتی را به آنها گوشزد کرد.
صحبت‌های کلانی مورد توجه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس قرار گرفت و قبل از سفر به ریاض به نوعی برای آنها روحیه بخش بود چرا که یکی از بزرگان تاریخ باشگاه از کیفیت کار این تیم تا الان آگاه بود و البته به مشکلات مالی و شرایطی که تیم در آن قرار دارد نیز اشراف داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.