تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 15:43
کد خبر : 136141

کامرانی‌فر در پرسپولیس؟

کامرانی‌فر در پرسپولیس؟

آرمان شرق-گروه ورزش:بعد از ورود رضا کرمانشاهی و سعید مظفری‌زاده، ۲ داور بازنشسته فوتبال کشورمان به عرصه کار مدیریتی در فوتبال باشگاهی، حالا به نظر می‌رسد در صورت فراهم بودن شرایط، کامرانی‌فر با کار در پرسپولیس سومین عضو خانواده داوری خواهد بود که کار در یک باشگاه را تجربه خواهد کرد.

کامرانی‌فر در پرسپولیس؟

به نظر می‌رسد در صورت فراهم بودن شرایط، یک داور در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار خواهد شد.

به گزارش  فارس، با جدایی محمد محمدی از باشگاه پرسپولیس، صحبت‌هایی مطرح شد تا علیرضا امامی‌فر پیشکسوت این باشگاه به عنوان معاون ورزشی در پرسپولیس مشغول به کار شود.

این مذاکرات اما زیاد ادامه پیدا نکرد چرا که خواسته‌های امامی‌فر گویا مورد پسند مدیران پرسپولیس قرار نگرفت تا پرونده پروژه بازگشت این پیشکسوت بسته شود.

با این همه در صورت فراهم بودن شرایط احتمالا یک کمک داور مطرح در پرسپولیس مشغول به کار خواهد شد.در روزهای اخیر شنیده می‌شود مذاکراتی با حسن کامرانی‌فر پیشکسوت مطرح داوری کشورمان برای جانشینی محمدی در پرسپولیس صورت گرفته و همچنان در سکوت خبری ادامه دارد.

کامرانی‌فر بعد از بازنشستگی از داوری، مدتی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال مشغول به کار شد. او سپس در اوایل امسال به عنوان دبیرکل فدراسیون جودو کار خود را آغاز کرد اما حدود ۸۰ روز بعد از این سمت استعفا داد.

این اتفاقات در حالی رخ داده که در روزهای اخیر مذاکراتی برای حضور کامرانی‌فر در پرسپولیس انجام شده اما اینکه این مذاکرات، نهایی شود یا نه هنوز چیزی مشخص نیست.

بعد از ورود رضا کرمانشاهی و سعید مظفری‌زاده، ۲ داور بازنشسته فوتبال کشورمان به عرصه کار مدیریتی در فوتبال باشگاهی، حالا به نظر می‌رسد در صورت فراهم بودن شرایط، کامرانی‌فر با کار در پرسپولیس سومین عضو خانواده داوری خواهد بود که کار در یک باشگاه را تجربه خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.