تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 1:16
کد خبر : 146621

چند بازیکن از لیست پرسپولیس خارج می‌شوند؟

چند بازیکن از لیست پرسپولیس خارج می‌شوند؟

آرمان شرق-گروه ورزش:با تصمیم مدیران باشگاه پرسپولیس نام سه بازیکن این تیم از فهرست تیم خارج خواهد شد.

چند بازیکن از لیست پرسپولیس خارج می‌شوند؟

سه بازیکن از لیست پرسپولیس خارج می‌شوند

به گزارش “ورزش سه”، با تصمیم مدیران باشگاه پرسپولیس نام دو بازیکن مصدوم و یک بازیکن سرباز این تیم از لیست خارج خواهد شد تا جا برای جذب بازیکن جدید باز شود.

مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند که احتمالا تا پایان فصل آماده نخواهند شد و باشگاه قصد دارد به جای آنها بازیکن جدیدی جذب کند. البته یاسین سلمانی بازیکن زیر ۲۳ سال است و جایی در فهرست بزرگسال تیم اشغال نکرده اما باشگاه قصد دارد احتمالا به جای او بازیکن زیر ۲۳ سال دیگری جذب کند.

از سوی دیگر میلاد سرلک دیگر بازیکن بزرگسال پرسپولیس هم که سرباز شده و باید از اول اسفندماه راهی یک تیم نظامی شود از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد.

البته درویش در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود اعلام کرد باشگاه پرسپولیس قرار است از سازمان نظام وظیفه درخواست کند تا سرلک در نیم فصل دوم هم برای پرسپولیس بازی کند چون تنها بازیکن مشمول لیگ برتری است که شرایط سنی‌اش برای ادامه حضور در تیم خودش مهیا نیست اما بعید است با چنین درخواستی موافقت شود چرا که مورد اعتراض باشگاه‌های دیگر قرار خواهد گرفت.

لیست بزرگسال پرسپولیس فعلا جای خالی ندارد اما با جدایی سرلک و بیرون آمدن نام سرلک دو جای خالی خواهد یافت.

در عین حال بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی هنوز هیچ بازیکنی از پرسپولیس درخواست جدایی نداده است و همه منتظرند تا تکلیف سرمربی تیم روشن شود هر چند بعید است بازیکنی قصد جدایی داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.