تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 20:10
کد خبر : 40800

چشمان بارسلونا به دنبال ستاره جدید دنیای فوتبال

چشمان بارسلونا به دنبال ستاره جدید دنیای فوتبال

آرمان شرق:پدرینیو، هافبک مهاجم باشکاه کورینتیانس برزیل مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، بارسلونا که اخیرا مالکوم و آرتور ملو، دو بازیکن برزیلی آینده دار را به خدمت گرفته، طبق ادعای گل، علاقه مند به جذب پدرینیو، ستاره ۲۰ ساله کورینتیانس است. پدرینیو ۱۸ ماه پیش اولین

آرمان شرق:پدرینیو، هافبک مهاجم باشکاه کورینتیانس برزیل مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، بارسلونا که اخیرا مالکوم و آرتور ملو، دو بازیکن برزیلی آینده دار را به خدمت گرفته، طبق ادعای گل، علاقه مند به جذب پدرینیو، ستاره ۲۰ ساله کورینتیانس است.

پدرینیو ۱۸ ماه پیش اولین بازی خود برای کورینتیانس را انجام داد و سخت مورد توجه آندره کاری، استعدادیاب بارسلونا در آمریکای لاتین قرار گرفته و گویا صحبت های اولیه نیز بین طرفین انجام شده است.

طبق این گزارش، بارسا برای جذب پدرینیو دو رقیب سرسخت دارد. پاری سن ژرمن و شاختار نیز به پدرینیو علاقه مندند و گفته می شود که رقم انتقال این بازیکن، ۲۵ میلیون یورو خواهد بود.

پدرینیو که یک وینگر راست است، هنوز به تیم ملی برزیل دعوت نشده است. او در این فصل ۲۸ بازی برای کورینتیانس انجام داده از جمله شش بازی در جام لیبرتادورس. او تا ۲۰۲۰ با باشگاه برزیلی قرارداد دارد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.