تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402 - 10:07
کد خبر : 147617

چرخش برانکو به سمت پرسپولیس

چرخش برانکو به سمت پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:سرمربی کروات پرسپولیس با چرخشی ۱۸۰درجه بعداز حذف زودهنگام از جام ملتها و اخراج از سوی عمانی‌ها ، به سمت پرسپولیس برگشته است و احتمالا با اولین تماس راهی تهران خواهد شد.پرسپولیس هم به احتمال زیاد منتظر برانکو است و حالا از فرصت پیش آمده و پایان زودتر از موعد همکاری ایوانکوویچ با عمانی‌ها استفاده می‌کند.

چرخش برانکو به سمت پرسپولیس

                              چرخش برانکو: احتمالا سرمربی پرسپولیس می‌شوم                      برانکو ایوانکوویچ بعداز حذف عمان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، رسما به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی کروات پرسپولیس که طی چندهفته اخیر سه بار به پیشنهادهای رسمی باشگاه تهرانی جواب منفی داده بود، اینبار با جملاتی متفاوت به میز مذاکره برگشت و تمایل خود را تلویحا اعلام کرد.

برانکو در پاسخ به خبرنگار عربی درباره جلسه با درویش، گفت: آن‌ها دوستانِ ایرانی من بودند اما حرفه‌ای نبود مذاکره کنم و این مذاکره را به تعویق انداختم!

او درباره جوابش به مدیر باشگاه ایرانی گفت: از پیشنهاد پرسپولیس تشکر کردم و به مدیران این باشگاه اعلام کردم نمی‌توانم تا پایان قراردادم از عمان جدا شوم و شما برای اینکه زمان را از دست ندهید به سراغ مربی جدید بروید!

درادامه خبرنگار عمانی از او پرسید شما سرمربی آینده پرسپولیس‌ خواهید بود؟

برانکو پاسخ داد: سوال سختیه، شاید!

به این ترتیب سرمربی کروات پرسپولیس با چرخشی ۱۸۰درجه بعداز حذف زودهنگام از جام ملتها و اخراج از سوی عمانی‌ها ، به سمت پرسپولیس برگشته است و احتمالا با اولین تماس راهی تهران خواهد شد.

پرسپولیس هم به احتمال زیاد منتظر برانکو است و حالا از فرصت پیش آمده و پایان زودتر از موعد همکاری ایوانکوویچ با عمانی‌ها استفاده می‌کند.

برانکو طبق قرارداد باید یکماه دیگر در عمان می‌ماند اما حالا دست او برای انتخاب تیم بعدی باز شده و خبری از پیشنهادات اروپایی هم نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.