تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 12:44
کد خبر : 139782

چرا گل‌محمدی به بیرانوند تذکر داد؟/ بیرانوند در جلسه آنالیز!

چرا گل‌محمدی به بیرانوند تذکر داد؟/ بیرانوند در جلسه آنالیز!

آرمان شرق-گروه ورزش:علیرضا بیرانوند از دروازه خروج کرد و توپ را به یکی از هم‌تیمی‌ها پاس داد که همین توپ از سوی یکی از بازیکنان نساجی دزدیده شد و او از راه دور با یک ضربه تماشایی دروازه بدون دروازه بان تیم پرسپولیس را باز کرد.این رفتار از سوی علیرضا بیرانوند موجب شد که یحیی گل محمدی به وی تذکر بدهد که در بازیسازی با مدافعان و هافبک‌ها دقت عمل لازم را به خرج دهد چون دریافت این گل‌ها برای پرسپولیس غیر قابل جبران خواهد بود.

چرا گل‌محمدی به بیرانوند تذکر داد؟/بیرانوند در جلسه آنالیز!

 تیم پرسپولیس در بازی با ذوب آهن به دلیل ناهماهنگی میان سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند گل به خودی دریافت کرد. این گل این قدر کار سرخ‌ها را سخت کرد که در نهایت در دقایق پایانی گل مساوی را به ثمر رساندند. البته پرسپولیس خوش شانس بود که کمک داور آفساید گولسیانی را نگرفت. چرا که توپ در موقعیت آفساید به این بازیکن رسید.

به نقل از خبرآنلاین، این اتفاق یک بار دیگر به شکلی دیگر در بازی دوستانه با نساجی تکرار شد. علیرضا بیرانوند از دروازه خروج کرد و توپ را به یکی از هم‌تیمی‌ها پاس داد که همین توپ از سوی یکی از بازیکنان نساجی دزدیده شد و او از راه دور با یک ضربه تماشایی دروازه بدون دروازه بان تیم پرسپولیس را باز کرد.

این رفتار از سوی علیرضا بیرانوند موجب شد که یحیی گل محمدی به وی تذکر بدهد که در بازیسازی با مدافعان و هافبک‌ها دقت عمل لازم را به خرج دهد چون دریافت این گل‌ها برای پرسپولیس غیر قابل جبران خواهد بود.

بیرانوند در جلسه آنالیز!

بیرانوند در جلسه آنالیز کادرفنی ‌پرسپولیس! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم پرسپولیس در حالی عازم دوحه شد که یحیی گل‌محمدی به همراه محمد عسگری و مهرداد خانبان تا آخرین لحظه کارهای آنالیز را انجام دادند.

نکته جالب اینکه در بخشی از بررسی و آنالیز سرخپوشان، علیرضا بیرانوند در کنار مربیان پرسپولیس حضور داشت و از روی لپ تاپ تصاویر را تماشا کرد.

بیرانوند که در بازی با النصر حضور داشت، در این دیدار نیز با رفع مصدومیت حضور دارد و امیدوار است این بار با کلین‌شیت دروازه را ترک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.