تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 8:11
کد خبر : 143668

چرا طارمی بازوبند کاپیتانی را نپذیرفت؟دلخوری مهدی چیست؟

چرا طارمی بازوبند کاپیتانی را نپذیرفت؟دلخوری مهدی چیست؟

آرمان شرق-گروه ورزش:مهدی طارمی انتظار داشت با توجه به اینکه سن بیشتری دارد و فاصله چندانی از لحاظ سابقه با سردار ندارد در غیاب کاپیتان‌های اول و دوم، کاپیتان تیم ملی شود. اما این تنها دلیل ناراحتی طارمی نیست و در این میان گویا نکته مهم‌تری نیز وجود داشته است: اینکه حضور آزمون در جام ملت‌ها مشخص نیست و با این وجود او هنوز برای کاپیتانی تیم ملی ارجح است! طبق اطلاعات کسب‌شده طارمی پیش‌تر هم بابت اینکه سردار بعضا از امتیازاتی در تیم ملی برخوردار است ناراحت شده بود و این‌بار ناراحتی‌اش را سر مساله بازوبند کاپیتانی نشان داد. 

چرا طارمی بازوبند کاپیتانی را نپذیرفت؟دلخوری مهدی چیست؟

اعتماد: تیم ملی ایران در دومین بازی خود از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی در تاشکند به مصاف ازبکستان رفت. در این بازی برای نخستین‌بار سردار آزمون بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بست. این اتفاق در شرایطی رخ داد که علیرضا جهانبخش مصدوم بود و احسان حاج‌صفی هم نیمکت‌نشین.
با توجه به ترکیب آن روز تیم ملی بسته شدن بازوبند کاپیتانی روی بازوی سردار آزمون منطقی به نظر می‌رسید چرا که سابقه سردار از همه بازیکنان آن روز تیم بیشتر بود. زمانی که سردار تعویض شد سعید عزت‌اللهی رفت که بازوبند را به دست مهدی طارمی ببندد اما طارمی به شکلی عجیب همراه با حرکات عصبی سر و دست از این کار امتناع کرد که از دید دوربین‌ها هم مخفی نماند. در نهایت بازوبند آن روز به علیرضا بیرانوند رسید.   بعد از بازی رسانه‌های نزدیک به تیم ملی سعی کردند فضا را تلطیف کنند و با پیش کشیدن مساله سابقه بیشتر بیرانوند از طارمی نوشتند که طارمی چون می‌دانسته سابقه بیرو بیشتر از خودش است خواسته بازوبند به گلر تیم ملی برسد. ادعایی که حتی از روی ویدیوی منتشر شده نیز قابل رد است. همچنین بیرو به هیچ عنوان سابقه بیشتری از طارمی ندارد که مهدی بخواهد چنین تصمیمی بگیرد. در واقع یک مساله مشخص در آن لحظه وجود داشت: طارمی عصبانی بود و بایت همین عصبانیت از پذیرش بازوبند امتناع کرد.  طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار اعتماد اطلاع داد دلخوری مهدی طارمی از این بود که در حضور خودش بازوبند به سردار آزمون رسید. مهدی طارمی انتظار داشت با توجه به اینکه سن بیشتری دارد و فاصله چندانی از لحاظ سابقه با سردار ندارد در غیاب کاپیتان‌های اول و دوم، کاپیتان تیم ملی شود. اما این تنها دلیل ناراحتی طارمی نیست و در این میان گویا نکته مهم‌تری نیز وجود داشته است: اینکه حضور آزمون در جام ملت‌ها مشخص نیست و با این وجود او هنوز برای کاپیتانی تیم ملی ارجح است! طبق اطلاعات کسب‌شده طارمی پیش‌تر هم بابت اینکه سردار بعضا از امتیازاتی در تیم ملی برخوردار است ناراحت شده بود و این‌بار ناراحتی‌اش را سر مساله بازوبند کاپیتانی نشان داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.