هیات نظارت بر باشگاه پرسپولیس به منظور بررسی صورت‌های مالی، برگزاری مجمع عمومی و تصمیم‌گیری درباره موارد مهم دیگر از جمله راه‌اندازی دو کمیته مهم تشکیل جلسه داد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، هیات نظارت بر باشگاه با حضور مالک رحمتی رئیس سازمان خصوصی‌سازی، میثم پیله‌فروش معاونت سازمان خصوصی‌سازی، سید محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس و تعدادی از معاونان و مدیران باشگاه، نشست خود را برگزار کرد.

هیات نظارت که پیش از این، جلسات خود را در سازمان خصوصی‌سازی برگزار می‌کرد، این بار در باشگاه نشست داشت که در جریان آن، تصمیم‌های مهمی اخذ شد.

در این جلسه درباره برگزاری مجمع عمومی شرکت پرسپولیس که پیش بینی می‌شود تا پایان ماه آذر برگزار ‌شود، بررسی صورت‌های مالی، حل مشکلات استخدامی پرسنل باشگاه و درباره چگونگی پرداخت اقساط وام‌های بانکی و تامین اعتبار مورد نیاز، رایزنی، تبادل نظر و تصمیم‌گیری شد.
همچنین پیگیری طلب ۱۱۰ میلیارد تومانی باشگاه پرسپولیس از وزرات ورزش و جوانان از محل پرداخت بدهی‌های محاسبه نشده درفرآیند آماده‌سازی شرکت برای خصوصی‌سازی، از جمله مسایل مهم طرح شده در این نشست بود.
در این جلسه برای تشکیل دو کمیته سه نفره نیز تصمیم گیری شد که هر یک به صورت جداگانه با حضور نمایندگانی از سازمان خصوصی‌سازی، وزارت ورزش‌و‌جوانان و هیات مدیره شرکت (باشگاه) تشکیل خواهد شد.
این دو کمیته، عملکرد مستقل از یکدیگر خواهند داشت. یک کمیته وظیفه تهیه و تعیین بودجه برای ادامه فصل جاری و فصل آتی باشگاه را برعهده خواهد گرفت و کمیته دیگر، در راستای رفع بندهای حسابرسی باشگاه تشکیل خواهد شد.
شایان ذکر است؛ هیات نظارت، جلسات مستمری را برگزار می‌کند و پیش بینی شده است جلسه بعدی در ماه آذر و احتمالا پیش از نشست مجمع عمومی سهامداران، برگزار شود.