تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 21:11
کد خبر : 136210

پیروزی استقلال برابر آریو اسلامشهر/ جنجال در بازی دوستانه!

پیروزی استقلال برابر آریو اسلامشهر/ جنجال در بازی دوستانه!

آرمان شرق-گروه ورزش:استقلال موفق شد در یک دیدار دوستانه با ۲ گل، از سد آریو اسلامشهر عبور کند.

پیروزی استقلال برابر آریو اسلامشهر/ جنجال در بازی دوستانه!

پیروزی استقلال برابر تیم جواد زرینچه

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال استقلال که خود را برای شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر آماده می کند، در آخرین بازی دوستانه پیش فصل در ورزشگاه دستگردی به مصاف آریو اسلامشهر از لیگ دسته دوم رفت.

نیمه اول این بازی با تک گل  کوین یامگا از روی نقطه پنالتی به سود استقلال به پایان رسید. در نیمه دوم نیز پیمان بابایی گل دوم را زد و بازی دو بر صفر به سود شاگردان نکونام تمام شد.

هدایت تیم آریو برعهده جواد زرینچه کاپیتان اسبق استقلال است. تیمی که به دنبال خرید امتیاز ون پارس اصفهان بود تا بتواند فصل جدید را در رقابت های لیگ دسته اول به میدان برود.

جنجال در بازی دوستانه!

اعضای تیم حریف استقلال نسبت به اعلام پنالتی برای این تیم به شدت اعتراض کردند.

جنجال در بازی دوستانه استقلال!

به گزارش “ورزش سه”، تیم استقلال عصر روز جمعه طی یک مسابقه تدارکاتی مقابل آریو اسلامشهر به میدان رفت که با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید. یکی از اتفاقات ویژه این مسابقه تدارکاتی به اعتراض شدید اعضای حریف استقلال به اعلام پنالتی برمی‌گشت.

در اواسط نیمه اول این بازی دوستانه توپ ارسالی از جناح راست استقلال داخل محوطه جریمه با ضربه مهاجم آبی‌پوشان همراه شد که توپ به دست مدافع آریو اسلامشهر برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

این صحنه با اعتراض شدید نفرات آریو اسلامشهر همراه شد. آنها اعتقاد داشت فاصله مهاجم تا مدافع بسیار کم بوده و برخورد توپ به دست او خطای هند نبوده است.

این صحنه باعث توقف چند ثانیه‌ای بازی دوستانه استقلال و آریو شد و در نهایت داور وسط روی تصمیم خود ایستاد و کوین یامگا با زدن ضربه پنالتی توپ را به تور دروازه چسباند تا تیمش را جلو بیندازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.