تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 بهمن 1402 - 15:54
کد خبر : 147589

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت ۱۳ رجب

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت ۱۳ رجب

آرمان شرق-گروه اقتصاد:مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت ۱۳ رجب سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز بزرگذاشت مقام پدر پیام تبریکی را صادر کرد.

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت ۱۳ رجب

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت ۱۳ رجب سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز بزرگذاشت مقام پدر پیام تبریکی را صادر کرد.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت ۱۳ رجب سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز بزرگذاشت مقام پدر پیام تبریکی را صادر کرد.به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت ۱۳ رجب سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز بزرگذاشت مقام پدر پیام تبریکی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است…

سیزدهم رجب سالروز میلاد شهریار خردورزی و عدالت است؛ الگوی انسانی کامل که به تعبیر رسول‌الله (ص)، فضائل ایشان قابل شمارش نیست. او نماد عدالت‌خواهی و میزان تشخیص حق است. بزرگمردی که اسوه تقوا و پرهیزگاری، حکمت و دیانت، شجاعت و عدالت، جهاد و شهادت و مظهر جوانمردی و رادمردی است.

در مکتب متعالی اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مردانی تربیت شدند که رسم پدر بودن را از سیره ارزشمند او آموختند و میلاد مولایشان را روز پدر نامیدند تا منش زندگانی آن حضرت، آینه ماندگار برای تمام جوانمردان روزگار شود. سخاوت و شجاعت، عدالت‌ورزی، مردمداری، حفظ کرامت انسانی و دفاع از حق و حقوق تک تک افراد از یادگارهای ماندگار علم و عمل ایشان است که باید الگوی خود قرار دهیم.

اینجانب ضمن تبریک میلاد مولی‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر به تمام عاشقان آن حضرت به ویژه همکاران ارجمندم در هلدینگ پتروپالایش اصفهان، امیدوارم زندگی سراسر برکت آن حضرت الگوی تمام عیار زندگی‌تان و منش ایشان راهنمای سعادت دنیوی و اخروی شما و تمام پیروانش باشد. از خداوند متعال زندگی عزتمندانه را در ظل آیین علوی برای همه مردم جهان خواستارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.