تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 21:10
کد خبر : 38634

پوتین با رهبر انقلاب دیدار می کند

آرمان شرق: دستیار پوتین از احتمال دیدار رئیس‌جمهوری روسیه با رهبر انقلاب در حاشیه اجلاس سه‌جانبه تهران خبر داد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، «یوری یوشاکف» دستیار کرملین، امروز -چهارشنبه- به خبرنگاران گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، روز جمعه در حاشیه نشست سوریه که در تهران برگزار می‌شود دیدارهای دوجانبه‌ای با رجب

آرمان شرق: دستیار پوتین از احتمال دیدار رئیس‌جمهوری روسیه با رهبر انقلاب در حاشیه اجلاس سه‌جانبه تهران خبر داد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، «یوری یوشاکف» دستیار کرملین، امروز -چهارشنبه- به خبرنگاران گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، روز جمعه در حاشیه نشست سوریه که در تهران برگزار می‌شود دیدارهای دوجانبه‌ای با رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه، حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران و آیت الله علی خامنه‌ای  رهبر ایران خواهد داشت.

وی افزود: ما در حال برنامه‌ریزی سه دیدار دوجانبه برای رییس جمهورمان – با رهبر ایران، آیت الله علی خامن‌های، و نیز مذاکرات جداگانه با حسن روحانی، رئیس جمهور ایران هستیم. در کنار این، یک دیدار دوجانبه با رئیس‌جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان برگزار خواهد شد.

در دیدار دوجانبه با رئیس‌جمهور و رهبر ایران درباره آخرین وضعیت سوریه و جنبه‌های مختلف همکاری‌های دوجانبه و همچنین وضعیت برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.