تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 - 21:16
کد خبر : 146760

پروفسور اوکی داد ؟/ درویش در راه قطر

پروفسور اوکی داد ؟/ درویش در راه قطر

آرمان شرق-گروه ورزش:رضا درویش قصد دارد برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ راهی دوحه شود.گفته می‌شود دور جدید مذاکرات پرسپولیس روز چهارشنبه و بعد از بازی عمان مقابل عربستان آغاز می‌شود.برانکو چون درگیر بازی تیمش مقابل عربستان است، فعلا نمی‌تواند با پرسپولیس مذاکره کند.با این حال در اولین فرصت بعد از دیدار عمان و عربستان می‌شودقرار است درویش خودش برای مذاکره با برانکو راهی قطر شود.

پروفسور اوکی داد ؟/ درویش در راه قطر

سفر درویش به قطر قطعی شد

رضا درویش قصد دارد برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ راهی دوحه شود.

بعد از پاسخ منفی اولیه برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد پرسپولیس، قرمزها همچنان این سرمربی را در اولویت خود قرار داده‌اند و رضا درویش به هر قیمتی که شده قصد دارد ایوانکوویچ را به جای یحیی بنشاند.

او در گام نخست و بعد از مذاکرات ناموفق محمد دلبری، تلاش کرد مالیات ایوانکوویچ را حل و فصل کند و توانست با دریافت مفاصا حساب، پیامی مثبت را به برانکو بفرستد.

حالا اما درویش قصد دارد شخصا به دوحه برود تا مذاکرات را به صورت مستقیم با برانکو پیش ببرد و بتواند نظر او را جلب کند.

گفته می‌شود دور جدید مذاکرات پرسپولیس روز چهارشنبه و بعد از بازی عمان مقابل عربستان آغاز می‌شود.

این در حالی است که برانکو احتمالا تا اواسط بهمن درگیر مسابقات جام آسیا خواهد بود و در صورت توافق، پرسپولیس باید راه حلی برای غیبت او پیدا کند.

چلنگر: درویش بعد از بازی عمان و عربستان برای مذاکره با برانکو به قطر می‌رود

رضا چلنگر مترجم برانکو ایوانکوویچ می‌گوید برانکو چون درگیر بازی تیمش مقابل عربستان است، فعلا نمی‌تواند با پرسپولیس مذاکره کند.

همانطور که می‌دانید برانکو گزینه اصلی هدایت پرسپولیس در نیم فصل دوم است. بعد از اینکه سرمربی کروات به پیشنهاد اولیه پرسپولیس پاسخ منفی داد، مدیران پرسپولیس قصد دارند دوباره با او مذاکره کنند. برانکو ایوانکوویچ قرار است همراه تیم ملی عمان در جام ملت‌های آسیا حضور یابد اما با این وجود پرسپولیسی‌ها به دنبال برقراری ارتباط دوباره با او هستند و قرار است رضا درویش با برانکو مذاکره کند.

گفته می‌شود که پرسپولیسی‌ها دور جدید مذاکرات خود را بعد از پرداخت جریمه دیرکرد مالیات برانکو ایوانکوویچ که حدود ۴ میلیارد تومان است، آغاز خواهند کرد و در صورتی‌که بعد از پرداخت جریمه مالیات هم نظر برانکو تغییری نکند، آن‌ها به سراغ دیگر گزینه‌ها خواهند رفت. یکی از بزرگترین مشکل برانکو برای آمدن به ایران پرداخت مالیات او بود که پنجشنبه توسط باشگاه پرسپولیس انجام شد و پرونده مالیاتی این مربی به صورت کامل بسته شد. حالا برانکو خیلی راحت و بدون دغدغه می‌تواند به ایران سفر کند و از کشور خارج شود.

رضا چلنگر دوست نزدیک و مترجم برانکو که از او وکالت دارد و کارهای داخل ایران را برای او انجام می‌دهد، با حضور در اداره مالیات پیگیر پرداخت جریمه‌های مالیات برانکو شد و این موضوع پنجشنبه شب به اطلاع برانکو رسید. چلنگر که دوستی نزدیکی با برانکو دارد، قرار است طی روزهای آینده به همراه مدیرعامل پرسپولیس راهی قطر شود و دور جدید مذاکرات با برانکو را شروع کنند. در همین رابطه خبرورزشی گفت و گویی با مترجم و دوست نزدیک برانکو انجام داد که در ادامه می‌خوانید.

از نحوه بسته شدن پرونده مالیاتی برانکو برایمان بگویید
.
من فکر می‌کنم باشگاه پرسپولیس و شخص درویش یک معجزه را رقم زد و من به چشم این معجزه را دیدم. پرداخت جزایم مالیات برانکو در یک یا دو روز اصلا کار راحتی نبود و من باید خسته نباشید به مجموعه مدیریتی باشگاه پرسپولیس بگویم. واقعا کار سختی بود ولی رضا درویش این کار را به سرعت انجام داد و حالا همه جرایم مالیات برانکو پرداخت شده است. قرار است شنبه یا یکشنبه مفاصا حساب را بگیریم و برای برانکو بفرستیم. درویش کاری را کرد که ۷ مدیر قبلی نتوانستند انجام بدهند. به همین دلیل می‌گویم کار بزرگی بود. نمی‌دانم آقای درویش چطور توانست در بحث مالیات برانکو انقدر سریع عمل کند و مباحث بخشودنی، نابخشودنی، اصل و فرع مالیات را پرداخت نماید. واقعا برای من جالب توجه بود و تمام فیش‌های پرداختی را از نزدیک دیدم و فکر می‌کنم شنبه یا یکشنبه مفاصا حساب مالیات برانکو صادر شود تا بتواند خیلی راحت به ایران بیاید و برود.

با این حساب می‌شود به تغییر نظر برانکو برای بازگشت به پرسپولیس امیدوار بود؟
بله می‌شود. حالا پرسپولیس یک قدم بزرگ برداشته و همین موضوع می‌تواند باعث دلگرمی برانکو شود. یک مانع بزرگ حالا برداشته شده و برانکو هم از این بابت خوشحال است. به نظرم می‌شود به ادامه مذاکرات امیدوار بود چرا که مشکل بزرگ برانکو حل شد.

قرار است درویش برای دور جدید مذاکرات راهی قطر شود؟
آقای درویش اصرار داشتند همین امروز به قطر برود و با برانکو قرارداد امضا کند. او می‌گفت گزینه اول ما برانکو است و برای عقد قرارداد با او جدی هستیم. برانکو تا آخرین لحظه حضورش با تیم ملی عمان در جام ملت‌ها پایبند به قراردادش است و باید کامل بالای سر این تیم باشد و به موفقیت برسد که پس از این رقابت‌ها هم قراردادش به اتمام می‌رسد و می‌تواند به پرسپولیس بیاید. برانکو چون درگیر بازی تیمش مقابل عربستان است، فعلا نمی‌تواند با پرسپولیس مذاکره کند. با این حال در اولین فرصت بعد از دیدار عمان و عربستان می‌شود به ملاقات با برانکو امیدوار بود و قرار است درویش خودش برای مذاکره با برانکو راهی قطر شود.

گفته می‌شد یکی از دلایل ناراحتی برانکو این بود که چرا شخص مدیرعامل پرسپولیس برای مذاکره راهی دبی نشد. این موضوع صحت دارد؟

من در جریان مذاکرات ابتدایی نیستم و نمی‌دانم چه صحبت‌هایی رد و بدل شد. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که به سود هواداران پرسپولیس باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.