تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آبان 1397 - 18:39
کد خبر : 47446

آخرین وضعیت ارز و سکه و طلا در بازار/ سقوط قیمت ها در روز دوم هفته/ جدول کامل

آرمان شرق: بازار طلا و ارز در دومین روز هفته وارد مدار نزولی شد و با شکستن مرزهای مقاومتی نرخ‌ها تا حدی کاهش یافتند. سکه وارد کانال ۴.۳ میلیونی شد، طلای آب‌شده به زیر مرز ۱.۸ میلیون تومانی ریزش کرد و دلار آمریکا به زیر مرز ۱۴ هزار تومانی رسید. به گزارش آرمان شرق به

آرمان شرق: بازار طلا و ارز در دومین روز هفته وارد مدار نزولی شد و با شکستن مرزهای مقاومتی نرخ‌ها تا حدی کاهش یافتند. سکه وارد کانال ۴.۳ میلیونی شد، طلای آب‌شده به زیر مرز ۱.۸ میلیون تومانی ریزش کرد و دلار آمریکا به زیر مرز ۱۴ هزار تومانی رسید.

به گزارش آرمان شرق به نقل از اقتصادنیوز؛ امروز یکشنبه ۲۰ آبان ماه، بازار طلا و ارز پایتخت ضمن حفظ کردن ثبات نسبی وارد مسیر کاهشی شد و توانست برخی مرزهای مقاومتی بازار که برای مدتی حکمفرما بودند را بشکند. روز گذشته نیز نرخ طلا و ارز در بازار تهران تا حدی عقب‌نشینی کردند اما موفق به عبور از مرزهای مقاومتی قیمت‌ها نشدند.

سکه امامی (طرح جدید) روز گذشته با نرخ ۴ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان به کار خود پایان داد و امروز به محض بازگشایی روند نزولی خود را آغاز کرد. سکه ابتدا وارد کانال ۴.۴ میلیونی و پس از ظهر وارد کانال ۴.۳ میلیون تومانی شد. سکه طرح جدید امروز تا نرخ ۴ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان عقب‌نشینی کرد اما در لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) دوباره به مرز ۴.۴ میلیون تومان بازگشت.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) دیروز به ۴ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رسیده بود و برای امروز پس از ریزش قیمت‌ها نرخی اعلام نشده است. نیم‌سکه ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد. سکه گرمی نیز امروز ۶۸۰ هزار تومان است.

مثقال طلای آب‌شده روز گذشته تا نرخ ۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان کاهش یافت و امروز پس از مدتی توانست از مرز ۱.۸ میلیون تومانی پایین‌تر بیاید. نرخ طلای آب شده پس از ظهر به ۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان نیز رسید.

اونس طلا در روز تعطیل بازار جهانی حدود ۱۲۱۰ دلار بود. در بازار داخلی نیز گرم طلای ۱۸ عیار نیز حدود ۴۱۲ هزار تومان شده است.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی روز گذشته با نرخ ۱۴ هزار و ۳۵۰ تومان به کار خود پایان داد و امروز با نرخ ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان آغاز به کار کرد. پس از ظهر دلار به مرز ۱۴ هزار تومان رسید و در مواردی تا ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان نیز معامله شد. در لحظه تنظیم گزارش دلار روی مرز ۱۴ هزار تومان ایستاده‌است.

یورو امروز هم در نیمه پایینی کانال ۱۶ هزار تومان واقع شده و پوند انگلیس نزدیک مرز ۱۸ هزار تومان قرار دارد. درهم امارات نیز امروز تا ۳ هزار و ۸۴۰ تومان کاهش یافته‌است.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان

قیمت امروز

بالاترین

پایین‌ترین

دلار آمریکا در بازار آزاد

۱۴.۳۵۰

۱۳.۹۵۰

یورو

۱۶.۳۰۰

۱۶.۱۰۰

پوند انگلیس

۱۸.۲۰۰

۱۸.۰۵۰

درهم امارات

۳.۸۹۰

۳.۸۴۰

سکه امامی

(طرح جدید)

۴.۴۸۰.۰۰۰

۴.۳۷۰.۰۰۰

سکه بهار آزادی (طرح قدیم)

۴.۳۷۰.۰۰۰

مثقال طلای آب‌شده

۱.۸۲۵.۰۰۰

۱.۷۸۰.۰۰۰

انس طلا (دلار)

۱.۲۱۰

گرم طلای ۱۸ عیار

۴۱۲.۰۰۰

نیم‌سکه

۲.۲۴۰.۰۰۰

ربع سکه

۱.۲۵۰.۰۰۰

سکه گرمی

۶۸۰.۰۰۰

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.