تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 6:21
کد خبر : 134383

پرسپولیس و هیولایی به نام لیست نوزده نفره!

پرسپولیس و هیولایی به نام لیست نوزده نفره!

آرمان شرق-گروه ورزش: تغییرات قوانین نقل و انتقالات دست بسیاری از تیم‌ها را بسته از جمله پرسپولیس که با یک چالش بزرگ مواجه شده است.

پرسپولیس و هیولایی به نام لیست نوزده نفره!

پرسپولیس و هیولایی به نام لیست نوزده نفره!

به گزارش “ورزش سه” قانون لیست ۱۹ نفره بزرگسال و حذف سهمیه زیر ۲۵ تبدیل به چالش برخی از تیم‌های لیگ برتری شده است. پرسپولیس یکی از تیم‌هایی است که از این موضوع بیشترین ناراحتی را دارد. یحیی گل محمدی امروز در گفت و گویی که در حاشیه تمرین انجام داد چهره و صدای خوشحالی نداشت. او از قوانینی که کار باشگاه‌ها را سخت کرده گلایه کرد و درباره جذب بازیکن جدید گفت: “ما الان نوزده بازیکن بزرگسال داریم و جایی برای گرفتن بازیکن نیست. باید بنشینیم بالا و پایین کنیم و یک نفر را از لیست دربیاوریم. وضعیت ما خیلی سخت شده است.”

البته این فقط مشکل پرسپولیس نیست و تیم‌های دیگری هم هستند که نسبت به قوانین تازه اعتراض دارند. پرسپولیس کار سختی برای خارج کردن بازیکن از لیستش خواهد داشت. آنها به یک دروازه‌بان دوم قطعا نیاز دارند و اگر آل کثیر به سپاهان بپیوندد باید یک مهاجم درجه یک هم بگیرند اما لیست این تیم پر شده است.

شرایط در لیست پرسپولیس به سمتی پیش رفت که آنها بحث پایان همکاری با وحدت حنانوف را هم دنبال کردند و این بازیکن چند پسته و جوان در باشگاه نیز حاضر شد اما در نهایت این مسئله تا این لحظه نهایی نشد. سرخ‌ها البته مذاکره برای فسخ قرارداد لئاندرو پریرا را هم با جدیت دنبال می‌کنند و عدم حضور این مهاجم برزیلی در تمرینات پیش فصل هم در همین راستاست. با این حال در ادامه مسیر نقل و انتقالات تابستانی، اضافه شدن هر بازیکنی به سبد سرخ‌ها باید همراه با خروج یکی از بازیکنان کنونی آن باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.