تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1402 - 19:33
کد خبر : 144109

پرسپولیس طلسم شکنی می کند

پرسپولیس طلسم شکنی می کند

آرمان شرق-گروه ورزش:ناکامی در پنج بازی اخیر برای کسب پیروزی، اکنون طلسم ۳۷ روزه را برای پرسپولیس شکل داده است. آنها آخرین بار در دوم آبان مقابل استقلال تاجیکستان به برتری دست یافتند و پیش از آن نیز با برتری ۳ گله مقابل پیکان در ۲۷ مهرماه، آخرین برد خود در لیگ را کسب کرده بودند.باید دید شکست این طلسم در جدال برابر الدحیل قطر خواهد بود تا آنها شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را نیز برای خود شکل دهند یا خیر.

پرسپولیس طلسم شکنی می کند

پرسپولیس به دنبال شکست طلسم عجیب

به گزارش “ورزش سه”، شاید این عجیب‌ترین شرایط سرخ‌ها باشد و آنها بعد از تقریبا یک دهه در مسیری قرار گرفته‌اند که روزهای زیادی از آخرین بردشان سپری شده است.

پنج تساوی پیاپی وضعیت پرسپولیس را در لیگ برتر و همچنین آسیا با اما و اگر مواجه کرده است. آنها برابر ملوان، نفت آبادان، استقلال تاجیکستان و النصر به تساوی رسیده‌اند و مقابل سپاهان نیز بازنده از زمین خارج شدند.

ناکامی در پنج بازی اخیر برای کسب پیروزی، اکنون طلسم ۳۷ روزه را برای پرسپولیس شکل داده است. آنها آخرین بار در دوم آبان مقابل استقلال تاجیکستان به برتری دست یافتند و پیش از آن نیز با برتری ۳ گله مقابل پیکان در ۲۷ مهرماه، آخرین برد خود در لیگ را کسب کرده بودند.

اید دید شکست این طلسم در جدال برابر الدحیل قطر خواهد بود تا آنها شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را نیز برای خود شکل دهند یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.