تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 7:45
کد خبر : 148609

پرسپولیس برای فصل آینده در حد قهرمانی در لیگ آسیا بسته می شود

پرسپولیس برای فصل آینده در حد قهرمانی در لیگ آسیا بسته می شود

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس به دنبال جذب حمید خدابنده‌لو بازیکن تیم مس رفسنجان بود که با موانع ایجاد شده بر سر حضور این بازیکن دراردوی پرسپولیس به نظر می‌رسد این تیم اکنون به دنبال خرید جدیدی در خط هافبک است. رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نوید این را داده که این تیم برای فصل آینده در حد قهرمانی در لیگ آسیا بسته خواهد شد.

پرسپولیس در تعطیلات زمستانی ۶ بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه کرده است که مهمترین و نامی‌ترین آنها عبدالکریم حسن مدافع سابق تیم ملی قطر و اوستون اورونوف وینگر تیم ملی ازبکستان است.

اندیشه قرن، ابوالفضل بابایی، اوستون اورونوف،عبدالکریم حسن، عیسی آل کثیر عیسی آل کثیر، مبین رنجبری و نیما معروف بیگی ۶ بازیکنی هستند که پرسپولیس در تعطیلات زمستانی به ترکیب خود اضافه کرده است. این خریدها نشان می‌دهد پرسپولیس در کنار خرید باتجربه‌ها با خرید چند بازیکن جوان سعی کرده لیست جوانان خود را پررنگ و جوانانی را به ترکیب اضافه کند که بتوانند به تیم کمک کنند.

باشگاه پرسپولیس در تلاش است، دستکم یک بازیکن در خط هافبک به ترکیب اضافه کند. این خبر از سوی رضا درویش تایید شده است.

پرسپولیس به دنبال جذب حمید خدابنده‌لو بازیکن تیم مس رفسنجان بود که با موانع ایجاد شده بر سر حضور این بازیکن دراردوی پرسپولیس به نظر می‌رسد این تیم اکنون به دنبال خرید جدیدی در خط هافبک است. رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نوید این را داده که این تیم برای فصل آینده در حد قهرمانی در لیگ آسیا بسته خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.