تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 10:47
کد خبر : 134535

پرسپولیس برای جذب خالدآبادی دست به جیب شد

پرسپولیس برای جذب خالدآبادی دست به جیب شد

آرمان شرق-گروه ورزش:در حال حاضر اما باشگاه استقلال پیشنهاد بهتری را برای این انتقال اعلام کرده است و پرسپولیس نیز ۲۴ ساعت از مدیران باشگاه هوادار فرصت خواسته تا شرایط را بررسی کند.باید دید در ادامه جنگ بزرگ برای انتقال محمدرضا خالدآبادی توسط دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به سود کدامیک خواهد بود و آنها به واسطه شرایط لیست خود، موفق به جذب این دروازه‌بان خواهند شد یا خیر.

پرسپولیس برای جذب خالدآبادی دست به جیب شد

پرسپولیس برای جذب خالدآبادی دست به جیب شد

به گزارش “ورزش سه”، حضور هر بازیکن جدیدی در لیست پرسپولیس باید با خروج بازیکن دیگری همراه شود و این در حالی است که اکنون این تیم بعد از جدایی احمد گوهری دروازه بان دوم خود، به دنبال جذب گلر جدید است.

برای سرخ‌ها بهتر این است که سهمیه گلر دوم خود را به بازیکنی زیر ۲۳ سال اختصاص دهند تا با توجه به حضور علیرضا بیرانوند، آنها از حیث لیست بزرگسالان با چالش مواجه نشوند.

در حالیکه استقلال اکنون با توجه به جدایی سیدحسین حسینی به شدت به دنبال جذب محمدرضا خالدآبادی گلر زیر ۲۳ سال و فیکس تیم المپیک ایران است، پرسپولیس نیز به جمع مشتریان دروازه‌بان هوادار اضافه شده است.

1829054

استقلال پیش از این و در دوره مدیریت حجت کریمی به جذب این دروازه‌بان نزدیک شده بود اما اکنون با توجه به طولانی شدن روند مذاکره، پرسپولیس نیز نماینده خود را راهی باشگاه هوادار کرده تا شرایط انتقال محمدرضا خالدآبادی را جویا شود.

در حال حاضر اما باشگاه استقلال پیشنهاد بهتری را برای این انتقال اعلام کرده است و پرسپولیس نیز ۲۴ ساعت از مدیران باشگاه هوادار فرصت خواسته تا شرایط را بررسی کند.

باید دید در ادامه جنگ بزرگ برای انتقال محمدرضا خالدآبادی توسط دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به سود کدامیک خواهد بود و آنها به واسطه شرایط لیست خود، موفق به جذب این دروازه‌بان خواهند شد یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.