تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 21:43
کد خبر : 143893

پرسپولیس این ترابی را ۹۰ دقیقه‌ای می‌خواهد

پرسپولیس این ترابی را ۹۰ دقیقه‌ای می‌خواهد

آرمان شرق=گروه ورزش:بازگشت مهدی ترابی به شرایط و فرم خوب خود در ریاض با اینکه در بازی بزرگ با النصر به نتیجه‌ای نیانجامید اما کادر فنی و هواداران پرسپولیس را به بازی‌های مهم پیش رو امیدوار کرد.

پرسپولیس این ترابی را ۹۰ دقیقه‌ای می‌خواهد

پرسپولیس این ترابی را 90 دقیقه‌ای می‌خواهد

به گزارش ورزش سه، مهدی ترابی به عنوان وینگر چپ در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفت و شب جذابی را پشت سر گذاشت. او هر بار صاحب توپ می‌شد با آرامش و دیدی وسیع همبازیان خود را در درهای دفاعی حریف پیدا می‌کرد و چندین حرکت مثبت به سوی دروازه النصر داشت.

فضاسازی او برای شهاب زاهدی در نیمه اول یا پاس تو در برای میلاد سرلک در نیمه دوم، توپگیری و شوتش در دقیقه ۲۰، پاس تو در فوق العاده‌اش برای شهاب زاهدی در همان دقیقه ۱۱ و فرار انفرادی او برای گلزنی که با خطای بی مورد نبیل باهویی روی لاپورت به سرانجام نرسید از جمله حرکات دلپذیر ترابی در این بازی بود که نشان از آمادگی بالای ذهنی و فنی او داشت.

با این حال ترابی هم در نیمه دوم از نظر بدنی افت کرد تا مشخص شود به خاطر مصدومیت‌ها و بیماری‌های اخیر هنوز از نظر جسمانی صد خودش نیست و اگر از این نظر به فرم ایده آل برسد می‌تواند همان ستاره سابق پرسپولیس باشد که تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند.

ترابی در این بازی ۵۷ پاس داد ۵۴ تا کوتاه و۳ تا بلند بود. دقت پاس‌های او ۸۲.۵ درصد ذکر شده که در زمین حریف به ۷۹.۵ درصد می‌رسید. ترابی در این بازی یک دوئل را برد و سه دوئل را باخت تا مشخص شود از نظر بدنی عقب است. برای او یک خلق موقعیت، دو شوت خارج از چارچوب و یک شوت داخل چارچوب هم ثبت شده است.در امور دفاعی یک پوشش و دو بار رهگیری توپ نیز برای شماره ۹ قرمزها ثبت شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.