تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 18:55
کد خبر : 142793

پرسپولیسی ها دو روز تعطیل شدند و ۱۰ درصد جریمه

پرسپولیسی ها دو روز تعطیل شدند و ۱۰ درصد جریمه

آرمان شرق-گروه ورزش: بعد از بازگشت شبانگاهی کاروان پرسپولیس از اصفهان به تهران کادر فنی اعلام کرد تمرینات این تیم دو روز تعطیل خواهد بود.

پرسپولیسی ها دو روز تعطیل شدند و ۱۰ درصد جریمه

پرسپولیس فقط دو روز تعطیل شد

به گزارش “ورزش سه”، کادر فنی پرسپولیس به همه اعضای تیم اعلام کرد با توجه به شروع اردوی تیم ملی و فاصله باقیمانده تا مسابقه بعدی در لیگ قهرمانان آسیا تمرینات به مدت دو روز از امروز تعطیل خواهد بود.

با این حساب بازیکنان و کادر فنی می‌توانند بعد از فقط دو روز استراحت از چهارشنبه تمرینات خود برای بازی با النصر را آغاز کنند.
پرسپولیس بعد از این تعطیلی دو روزه که فرصتی است تا اعضای تیم از نظر روانی ریکاوری شوند و بدون حضور ملی پوشان خود تمریناتش را برای دیدار سرنوشت ساز مقابل النصر آغاز خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و محمدحسین کنعانی زادگان سه بازیکنی هستند که به تیم ملی اضافه شده اند ضمن اینکه وحدت حنانوف هم راهی اردوی تیم ملی کشورش خواهد شد تا یحیی بدون این چهار بازیکن کار را استارت بزند.

دیدار پرسپولیس مقابل النصر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ششم آذرماه در ریاض برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران به ترتیب در تاریخ ۲۵ و ۳۰ آبان باید مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان به میدان برود و با در نظر گرفتن بازی خارج از خانه مقابل ازبکستان به نظر می‌رسد یحیی بازیکنان ملی پوش خود را حداکثر از تاریخ دوم آذرماه در اختیار داشته باشد.

جریمه ۱۰ درصدی

اعضای تیم پرسپولیس به دلیل نتایج ضعیف اخیر ده درصد جریمه شدند.

جریمه ده درصدی همه اعضای پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، پس از نتایج ضعیف پرسپولیس در ۴ بازی اخیر سرانجام مدیران باشگاه جریمه ده درصدی را برای اعضای تیم اعمال کردند.

این جریمه برای همه اعضای تیم خواهد بود و کادرفنی نیز همچون بازیکنان ده درصد از قرارداد خود را از دست داده است.

نکته مهم اینکه روز گذشته بازیکنان نارضایتی خود را از جریمه احتمالی نشان داده بودند اما هم اکنون باشگاه جریمه را به تمام اعضای تیم ابلاغ کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.