تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 23:28
کد خبر : 147852

پایان تجمع هواداران معترض پرسپولیس

پایان تجمع هواداران معترض پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:تعدادی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات این باشگاه و حواشی رخ داده در هفته های اخیر ساعاتی قبل مقابل وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا کردند تا نارضایتی خود را از شرایط این باشگاه اعلام کنند.

پایان تجمع هواداران معترض پرسپولیس

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در جمع هواداران معترض پرسپولیس این تجمع به پایان رسید.

خبرگزاری میزان – تعدادی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات این باشگاه و حواشی رخ داده در هفته های اخیر ساعاتی قبل مقابل وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا کردند تا نارضایتی خود را از شرایط این باشگاه اعلام کنند.

با توجه به اهمیت این موضوع محمدشروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش در جمع هواداران معترض پرسپولیس حضور پیدا کرد و پای صحبت‌های آن‌ها نشست تا از نزدیک در جریان دغدغه‌های هواداران سرخ قرار بگیرد.

بعد از حضور اسبقیان و صحبت‌های او با هواداران پرسپولیس آن‌ها با آرامش اقدام به ترک محل کردند. طی گفت‌وگوهای این مسئول با این هواداران وی به آن‌ها وعده داد پیگیر مشکلات این باشگاه است و نگرانی هواداران را به گوش وزیر ورزش خواهد رساند.

شعار پرسپولیسی‌ها علیه درویش

هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان وزارت ورزش تجمع کردند.

هوادارن تیم فوتبال پرسپولیس امروز صبح با تجمع مقابل ساختمان وزارت ورزش خواهان رسیدگی به وضعیت مدیریت این باشگاه شدند.

هواداران پرسپولیس با تجمع مقابل وزارت ورزش و جوانان، علیه رضا درویش و مدیریت تیم شعار دادند.

هواداران پرسپولیس که پس از استعفای یحیی گل محمدی در انتظار انتخاب یک سرمربی با رزومه خارجی بودند، پس از انتخاب اوسمار، دستیار برزیلی یحیی، حسابی از مدیریت عصبی شدند و زیر پست معرفی اوسمار در پیج پرسپولیس نیز بیش از صدهزار کامنت اعتراضی گذاشته شد.

حالا هواداران پرسپولیس اعتراضات خود به رضا درویش را با تجمع جلوی وزارت ورزش نشان دادند و خواستار اخراج او شدند.

محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در جمع هواداران پرسپولیس حاضر شد و با آنان به گفتگو پرداخت و دغدغه های آنان را شنید.

معاون ورزشی پرسپولیس در میان هواداران معترض

حسین بادامکی در محاصره هواداران شاکی پرسپولیس مجبور به پاسخ‌گویی شد.

امروز هواداران پرسپولیس که نسبت به مدیریت باشگاه شان معترض هستند مقابل وزارت ورزش تجمع کردند و خواستار اخراج رضا درویش از این باشگاه شدند.

این عده از هواداران بعد از صحبتی که با شروین اسبقیان معاون وزارتخانه داشتند به مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس رفتند و آنجا نیز به شعارها و تجمع خود ادامه دادند.

در این میان حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس که به وزارت ورزش مراجعه کرده بود در بازگشت به ساختمان باشگاه در محاصره این هواداران معترض گرفتار شد.

هواداران از معاون ورزشی باشگاهشان به نحوه انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان سرمربی معترض شدند و البته سوال‌هایی درباره نقل و انتقالات زمستانی تیم محبوب‌شان داشتند.

این عده از هواداران که دغدغه‌های بسیاری درباره تیم محبوب خود داشتند با سوال‌های متوالی فرصت جواب دادن به بادامکی را نمی‌دادند اما در نهایت معاون ورزشی باشگاه پاسخ آنها را داد و هواداران محل را ترک کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.