تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 23:58
کد خبر : 149653

وزیر کار: با قوا از خرید پرسپولیس حمایت می‌کنیم

وزیر کار: با قوا از خرید پرسپولیس حمایت می‌کنیم

آرمان شرق-گروه ورزش:چنانچه چنین افتخاری داشته باشیم که سهامدار عمده پرسپولیس باشیم، صندوقهای ما تمام قد استقبال می‌کنند و ما بر این باوریم که این باشگاه‌ها می‌توانند نه تنها خودکفا باشند بلکه درآمدزا باشند. اگر مدیریت صحیحی بر این دو باشگاه‌ حکمفرما شود، هم هواداران و هم مدیریت مطلوب کمک می‌کنند و هم ما به عنوان سرمایه اجتماعی از محل مسئولیت‌های اجتماعی که شرکت‌های وابسته به صندوق‌های بازنشستگی دارند، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را کمک می‌کنیم

وزیر کار: با قوا از خرید پرسپولیس حمایت می‌کنیم

وزیر کار: با افتخار و تمام قوا از خرید پرسپولیس حمایت می‌کنیم / باشگاه می‌تواند درآمدزا باشد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص موضوع واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به این وزارتخانه توضیحاتی ارائه کرد.

صولت مرتضوی در جمع خبرنگاران در خصوص واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، اظهار کرد: به لحاظ ایرادی که سازمان‌های نظارتی جهانی بر دولتی بودن این دو شرکت گرفته‌اند تصمیم گرفته شده که سهام این شرکتها واگذار شود.

وی با بیان اینکه چنانچه چنین افتخاری داشته باشیم که سهامدار عمده پرسپولیس باشیم، صندوق‌های ما تمام قد استقبال می‌کنند و باور داریم که این باشگاه‌ها می‌توانند نه تنها خودکفا باشند بلکه درآمدزا باشند تصریح کرد: چنانچه چنین افتخاری داشته باشیم که سهامدار عمده پرسپولیس باشیم، صندوقهای ما تمام قد استقبال می‌کنند و ما بر این باوریم که این باشگاه‌ها می‌توانند نه تنها خودکفا باشند بلکه درآمدزا باشند. اگر مدیریت صحیحی بر این دو باشگاه‌ حکمفرما شود، هم هواداران و هم مدیریت مطلوب کمک می‌کنند و هم ما به عنوان سرمایه اجتماعی از محل مسئولیت‌های اجتماعی که شرکت‌های وابسته به صندوق‌های بازنشستگی دارند، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را کمک می‌کنیم تا از این وضعیت نجات و مشمول جرایم سازمان‌های بین‌المللی نظارتی قرار نگیرند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تمام قد و با افتخار پذیرای این دو باشگاه خواهیم بود، گفت: به دنبال این هستیم که مجموعه شرکتی ایجاد کنیم که همه دخالت داشته باشند زیرا این تیم‌ها پر طرفدار هستند.

مرتضوی تصریح کرد: در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برخی شرکت‌هایمان سهامدار تیم‌های بزرگ هستند و هر جا که سهامدار باشیم کمک می‌کنیم. دولت باور دارد که تیم‌های فوتبال و سایر تیم‌ها سرمایه‌های مملکت هستند و باید به بالندگی به آنها کمک کنیم

توضیح تأمین‌اجتماعی درباره خرید باشگاه پرسپولیس: سوءبرداشت شده، تابع تصمیمات کلان هستیم

توضیح تأمین‌اجتماعی: سوءبرداشت شده، تابع تصمیمات کلان هستیم

پیرو برخی سوءبرداشت‌ها و حاشیه‌های ایجاد شده درباره مصاحبه یکی از مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی در خصوص واگذاری باشگاه پرسپولیس، این سازمان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد «به نظر می‌رسد از بخشی از مصاحبه مذکور سوءبرداشت‌هایی ایجاد شده و موجب کدورت خاطر برخی از هواداران شده است.»

در این اطلاعیه آمده است: این سازمان با احترام به هواداران پرشمار و محترم این باشگاه بزرگ، تاریخی و مردمی، حمایت خود از رویکرد اعتلا و ارتقای حوزه ورزش حرفه‌ای که با سلامت و نشاط عمومی جامعه در ارتباط مستقیم است را اعلام داشته و باشگاه‌های پرطرفداری نظیر پرسپولیس و استقلال را از سرمایه‌های بزرگ و قابل افتخار کشور می‌داند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در همین راستا سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن پایبندی و استقبال از اصل شفافیت، با تأکید بر تبعیت از سیاست‌های کلان و راهبردی کشور در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و همچنین اقتضائات مدیریت فرابخشی در موضوع مذکور، اعلام می‌دارد از هرگونه تصمیم که منجر به رشد و اعتلای ورزش کشور و افزایش سرمایه‌های اجتماعی شود، حمایت می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.