تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1397 - 13:25
کد خبر : 37237

وزنه برداران ایرانی درخشیدند

وزنه برداران ایرانی درخشیدند

آرمان شرق:وزنه برداری ایران یک طلا و یک نقره دیگر کسب کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، در روز پایانی مسابقات وزنه برداری بازی های آسیایی ۲۰۱۸ رقابت های دسته فوق سنگین از ساعت ۱۴ به وقت محلی آغاز شد. بهداد سلیمی و سعید علی حسینی ۲ نماینده ایران به همراه

آرمان شرق:وزنه برداری ایران یک طلا و یک نقره دیگر کسب کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، در روز پایانی مسابقات وزنه برداری بازی های آسیایی ۲۰۱۸ رقابت های دسته فوق سنگین از ساعت ۱۴ به وقت محلی آغاز شد. بهداد سلیمی و سعید علی حسینی ۲ نماینده ایران به همراه ۵ وزنه بردار دیگر در این دسته روی تخته رفتند.

در حرکت یکضرب بهداد سلیمی با ۲۰۰ کیلوگرم کار خود را آغاز کرد و در مهار این وزنه موفق بود. او که در حرکت دوم ناموفق عمل کرد، در حرکت سوم خود با مهار ۲۰۸ کیلوگرم به کار خود پایان داد.

همچنین سعید علی حسینی که در حرکت اول یکضرب ۲۰۱ کیلوگرم را بالای سر نبرد، در حرکت دوم توانست این وزنه را مهار کند. او در حرکت سوم نیز ۲۰۸ کیلوگرم را ثبت کرد.

بنابراین در پایان حرکت یکضرب ۲ وزنه بردار ایرانی بالاتر از حریفان خود در صدر ایستادند.

در حرکت دوضرب هم رقابت ۲ وزنه بردار ایرانی ادامه دار بود. بهداد سلیمی به ترتیب ۲۳۷، ۲۴۶ و ۲۵۳ را بالای سر برد و در نهایت با مجموع ۴۶۱ به مدال طلای بازی های آسیایی دست پیدا کرد. این سومین مدال طلای متوالی بهداد سلیمی در بازی های آسیایی بود و او بدین ترتیب هت تریک کرد.

سعید علی حسینی هم که با۲۴۰ کیلوگرم کار خود را در دوضرب آغاز کرده بود، در حرکت دوم ۲۴۸ کیلوگرم را بالای سر برد. او که می توانست در حرکت سوم با مهار ۲۵۴ کیلوگرم طلایی شود، نتوانست این وزنه را مهار کند و به مدال نقره رسید. سعید علی حسینی هم با ۴۵۶ کیلوگرم در مجموع به کار خود پایان داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.