وحید امیری در مورد تشدید مصدومیتش در بازی با استقلال تاجیکستان صحبت کرد.

وحید امیری در شروع فصل یکی از مهره‌های مهم ترکیب پرسپولیس بود، اما در بازی با النصر از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و پنجاه روز بعد مقابل استقلال تاجیکستان به میدان رفت، اما فقط ده دقیقه در زمین ماند و بار دیگر مصدوم شد.

امیری در این خصوص گفت: من تمام تست‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته بودم، ولی متاسفانه فوتبال همین است. به نظرم هم خودم عجله کردم هم کادر پزشکی تیم‌مان و نمی‌شود به کسی در این زمینه خرده بگیریم.

کاپیتان پرسپولیس اضافه کرد: اتفاقی است که افتاده و ما راضی هستیم به تقدیر الهی و امیدوارم که هرچه سریع‌تر بتوانم برگردم و در خدمت تیم باشم و بتوانم کمک کنم.

او در مورد وضعیت تیم گفت: ما الان در شرایطی هستیم که متاسفانه مصدومان و بازیکنانی که درگیر سرماخوردگی شده بودند خیلی زیاد بودند و همین امر باعث شد که نتایجی که گرفتیم به دور از توانایی‌هایی که همیشه از پرسپولیس سراغ داریم باشد، ولی مطمئن باشید که ان‌شاءالله اتفاقات خوب می‌افتد. جای نگرانی نیست اصلا، من این قول را به هواداران می‌دهم که خیلی زود تیم برمی‌گردد.

امیری ادامه داد: هر موقع که حاشیه جایش را به اتحاد داده، تیم موفق بوده و هر موقع حاشیه آمده و جای اتحاد را گرفته، در تیم متاسفانه آن چیزی که باید اتفاق می‌افتاده، نیفتاده است.

او در مورد وضعیت پرسپولیس اضافه کرد: مطمئن باشید که روزهای خوبی در پیش است و امیدوارم کسانی که هستند و کسانی که می‌آیند در وهله اول عاشق پرسپولیس باشند و به عنوان کسی که در ارکان این باشگاه شروع به فعالیت می‌کند بتواند کار کند. این عشق خیلی مهم است و این دوست داشتن خیلی مهم است. من به شما و به هواداران‌مان قول می‌دهم که این اتفاقات هم درست می‌شود. تیم‌های بزرگ همیشه حاشیه‌های بزرگ دارند و ان‌شاءالله درست می‌شود.