تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 17:00
کد خبر : 136624

واکنش همتی به خبر تبادل زندانیان با امریکا: چرا بعد از سه سال؟

واکنش همتی به خبر تبادل زندانیان با امریکا: چرا بعد از سه سال؟

آرمان شرق-گروه اقتصاد:عبدالناصر همتی  درخصوص آزاد شدن منابع ارزی مسدودی در کره جنوبی نوشت: ایرادی که میتوان گرفت این است که چرا روند توافق را طول داده و بعد از سه سال تحمیل هزینه،به همان نقطه اول رسیدید ؟ چرا اروپا را دور زدید و متوسل به کشورهای منطقه شدید ؟

واکنش همتی به خبر تبادل زندانیان با امریکا: چرا بعد از سه سال؟

عبدالناصر همتی  درخصوص آزاد شدن منابع ارزی مسدودی در کره جنوبی نوشت: اینکه انتقاد میشود چرا دولت پذیرفته است که منابع ارزی درکره جنوبی برای خرید کالاهای اساسی و دارو باشد ، باید توضیح بدهم که موضوع صرفاً مربوط به  این دولت نیست.در دولت قبل هم پذیرفته شده بود. چرا که هرگونه توافقی خارج از بر جام، همراه با ادامه  تحریم هاست.

ایرادی که میتوان گرفت این است که چرا روند توافق را طول داده و بعد از سه سال تحمیل هزینه،به همان نقطه اول رسیدید ؟ چرا اروپا را دور زدید و متوسل به کشورهای منطقه شدید ؟ و مهمتر این که چرا به رغم ادعای یک دولت مقتدر، نتوانستید برجام را اجرا کنید و یا به یک توافق هسته ای بهتر، جهت رفع تحریم ها دست یابید؟

دیگر از چاپ پول «بدون پشتوانه» در سال ۱۳۹۸ هم نمی توانید صحبت کنید، چونکه امروز با توافق انجام گرفته، بانک مرکزی میتواند با پشتوانه همان ارز های آزاد شده و از طریق تأمین ارز واردات کالاهای اساسی و دارو، انبساط پولی یک سال گذشته شما را نیز عقیم کند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.